  • 31. Data: 2009-02-18 14:44:47
    Temat: Re: poduszka w GoldWing - part II :P
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    (pj) wrote:

    > większość motocyklistów wsiada na moto, by pozbyć się: poduszek,
    > pasów, radia, klimy, ESP, ASR, idrive, itepe, itede...
    >
    > Powyższe mają w autach, a na moto nie o to im chodzi - jarzysz
    > powoli...?

    nie, nie jarze. To akurat dla mnie żadne argumenty.
    Nie jeżdze motorem, zeby pozbywac sie tego co piszesz, tylko dlatego, ze
    lubie jeździć motorem.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 32. Data: 2009-02-18 14:45:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Arni wrote:

    > w szybki sportowych powinna byc fabrycznie stalowa linka. Przyrost
    > masy pomijalny.

    rozumiem, ze to żart na niskim poziomie - tak?

  • 33. Data: 2009-02-18 18:04:27
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > rozumiem, ze to żart na niskim poziomie - tak?

    nie rozmiesz. Kazdy wie ze na sporcie jezdzi sie ze stalową linką. Tez
    przydaje sie w razie wypadku. Polecam archiwum prelca ale najlpiej to
    jakiegos foruma, np onetu.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 34. Data: 2009-02-18 18:37:25
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:
> [...]

    > nie, nie jarze. To akurat dla mnie żadne argumenty.
    > Nie jeżdze motorem, zeby pozbywac sie tego co piszesz, tylko dlatego, ze

    Acha. Rozumiem.
    Dlatego napisałem: "większość".

    > Kuba (aka cita) gg:1461968
    > www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    ^^^^^^^^^^^
    podobnie jak większość buduje strony www o innej zawartości niż powyższa

    --

    pozdr
    pj

  • 35. Data: 2009-02-18 18:47:21
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > A to tam sie nie nalewa paliwa za ta imitacje pasa ?
    > Pytam bo nie wiem :)

    No co ty? Jak w kazdym normalnym samochodzie - wlew paliwa jest na
    tylnym blotniku. Skoro to japoniec, to pewnie po lewej stronie ;)

  • 36. Data: 2009-02-18 19:55:56
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 15:43:40 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>
    wrote:

    >naprawde nie potrafisz sobie wyobrazic skonstruowania zbiornika tak, zeby
    >sie zmieściło jedno i drugie, bez zmniejszania pojemności?

    Wyobrazam sobie. Wyobrazam sobie nawet sytuacje w ktorej masa
    zbiornika bedzie tak wielka, ze zacznie sie on w sobie zapadac w sobie
    i dzieki temu nie bedzie jeszcze wiekszy :)

    >Ja nie mówie, ze musi to być ten sam zbiornik... przeciez dywagujemy o nowej
    >konstrukcji

    No to jakby podniesc ten zbiornik przed kierownice i troche ponad to
    mysle ze poduszka dzialala by duzo lepiej. Jak wytszeli z dolu to
    niekoniecznie pomoze. chiba. Ale skoro nowa konstrukcja to moznaby tam
    dac owiewki i w nich umiescic poduszki :-)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 37. Data: 2009-02-19 08:56:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    (pj) wrote:

    > ^^^^^^^^^^^
    > podobnie jak większość buduje strony www o innej zawartości niż
    > powyższa

    widzisz jesli podkreslasz tą drugą strone ... to powiem tak - jak widać na
    załączonnym obrazku index.html spełnia swoje zadanie.
    Do co poza indexem nie jest dla wszytskich (a dokladnie dla pierwszych
    lepszych)
    Nie wszytsko jest takie, jakim sie wydaje.
    Motocykle i motocykliści - też.

  • 38. Data: 2009-02-19 08:57:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Arni wrote:

    > nie rozmiesz. Kazdy wie ze na sporcie jezdzi sie ze stalową linką. Tez
    > przydaje sie w razie wypadku. Polecam archiwum prelca ale najlpiej to
    > jakiegos foruma, np onetu.

    nie bylem pewny, czy mówisz poważnie, czy nie ;)
    Sorki za złą ocene sytuacji, ale wolałem sie upewnić ;)

  • 39. Data: 2009-02-20 10:18:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gnhl3c$jt5$2@news.onet.pl...

    > No co ty? Jak w kazdym normalnym samochodzie - wlew paliwa jest na tylnym
    > blotniku. Skoro to japoniec, to pewnie po lewej stronie ;)

    To we włoszczyźnie też jest po lewej?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 40. Data: 2009-02-20 14:12:18
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jasio napisał(a):

    > To we włoszczyźnie też jest po lewej?

    W ty starszej i owszem, a w tej nowszej to chyba po prawej?
    W kazdym razie - na pewno na boku blotnika ;)