  • Data: 2011-05-22 09:49:49
    Temat: Re: podró?e
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    news:20110522014847.7d0216a8@X61s.homelinux.net...
    > Kup R1, koniecznie z pustymi wydechami, na pierwsze moto nie ma
    > lepszego sprzętu.
    > Do tego najlepiej pasują bermudy, t-shirt i tenisówki.

    Chłopak chce R1 z sakwami bagażnikiem dachowym i rellingami. Co w tym złego?
    Niektóre kobiety szminkują pizdę. Jak lubią? ... A tenisy i koszulka? Cezetą
    kiedyś tylko tak jeździłem. Zresztą również K-750, Iżem i paroma innymi
    sprzętami. 30 lat temu WSZYSCY w lecie tak jeździli. I mało kto się
    wypierdalał. A niektórzy nigdy:-) A dzisiaj? Nieumiciejeździcpoprostu!!!

    --
    Grzybol