  • 1. Data: 2011-06-22 10:18:56
    Temat: po przekierowaniu numer ginie
    Od: Teodor <f...@o...pl>

    Mam ciekawy przypadek
    Czasem potrzebuję przekierować służbowy numer w plusie na numer w playu
    przeniesiony z samych swoich.
    I od momentu przekierowania numer w plusie dla dzwoniących z playa nie
    istnieje. Z Orange plusa,tpsa, Freeconektu, normalnie przekierowuje
    połączenie.
    Jaka może być przyczyna takiego zachowania?
    --
    Teodor

  • 2. Data: 2011-06-22 10:53:01
    Temat: Re: po przekierowaniu numer ginie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie istnieje. Z Orange plusa,tpsa, Freeconektu, normalnie
    >przekierowuje połączenie.
    >Jaka może być przyczyna takiego zachowania?

    Jaka by nie byla - trzeba zglosic ja do Play, a nie na grupe.

    J.

  • 3. Data: 2011-06-22 12:35:30
    Od: Teodor <f...@o...pl>

    W dniu 22-06-2011 12:53, J.F pisze:
    > Jaka by nie byla - trzeba zglosic ja do Play, a nie na grupe

    Tylko się zastanawiam czy z pozycji klienta Plusa bo taki telefon
    przekierowuję mogę głosić usterki na BOK Playa
    --
    Teodor

  • 4. Data: 2011-06-22 17:59:47
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011-06-22 14:35, Teodor pisze:

    > Tylko się zastanawiam czy z pozycji klienta Plusa bo taki telefon
    > przekierowuję mogę głosić usterki na BOK Playa

    Hmmm... powiem tak, Plus odeśle Cię do Playa, a Play do Plusa ;)... bo
    czyjej stronie leży problem - nie wiadomo... pewnie coś głupieje, jak
    ktoś dzwoni z Playa na Plusa, a połączenie zawraca na Playa, choć numer
    pierwotnie był w Plusie (Sami swoi) ;). Swoją drogą - od jak dawna masz
    przeniesiony numer? Bo może to tylko na początku coś nie działa??

    Konop

  • 5. Data: 2011-06-23 09:19:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 14:35:30 +0200, Teodor wrote:

    >Tylko się zastanawiam czy z pozycji klienta Plusa bo taki telefon
    >przekierowuję mogę głosić usterki na BOK Playa

    najlepiej zglosic do obu.
    Ale do Play zglaszasz z pozycji klienta Play - dzwonisz z plajowego
    telefonu na numer w plusie i cie nie laczy, to chyba cos jest nie tak
    w play i musza to wyjasnic :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-06-23 12:25:40
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-23 11:19, J.F. pisze:
    > najlepiej zglosic do obu.
    > Ale do Play zglaszasz z pozycji klienta Play - dzwonisz z plajowego
    > telefonu na numer w plusie i cie nie laczy, to chyba cos jest nie tak
    > w play i musza to wyjasnic :-)

    Pozostaje tylko życzyć wątkotwórcy powodzenia, wytrwałości,
    cierpliwości, opanowania. Jak już pracownicy BOK-ów będą błagać o życie
    to postarać się ich nie zabić, choć to łatwe nie będzie.

  • 7. Data: 2011-06-23 14:45:34
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Pozostaje tylko życzyć wątkotwórcy powodzenia, wytrwałości,
    > cierpliwości, opanowania. Jak już pracownicy BOK-ów będą błagać o życie
    > to postarać się ich nie zabić, choć to łatwe nie będzie.

    Nie jest tak źle... ćwiczyłem taki ciężki temat na styku Play-TP.

    4 interwencje w BOK, za każdym razem trzeba być mocno przygotowanym w
    argumenty (które numery nie łączą, jaka lokalizacja, kiedy itp...
    łącznie z harmonogramem wcześniejszych zgłoszeń i osób prowadzących).

    Na koniec po zdaniu że zrywam umowę z powodu niewywiązania się z
    umowy... niby nic nie zrobili, ale działać zaczęło. W każdym razie
    wcześniejsze rozmowy zawsze prowadziły do uzupełniania jakiegoś rekordu
    w jakiejś bazie, bo Panie nieprawidłowy wpis był. :)

    Podsumowując, obsługa miła, sprawiająca wrażenie profesjonalistów i
    chcąca pomóc. Oddzwaniają jak obiecują, wcześniejsze kontakty w jakiejś
    bazie muszą mieć, gdyż odnajdywali co im powiedziałem. Bardzo szkoda że
    dopiero za 4-tym razem i przy takich argumentach w końcu _nic nie
    poprawili_. :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2011-06-24 07:22:06
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-23 16:45, Irek N. pisze:

    > Nie jest tak źle... ćwiczyłem taki ciężki temat na styku Play-TP.

    A ja z Plusem przegrałem. Permanentnie rwało mi rozmowy, nieważne czy w
    sieci czy poza sieć. Kilka sekund i koniec. Telefon był w zasięgu, był
    sprawny, ale dla pewności wsadziłem kartę do innego telefonu.

    Nie przebiłem się przez argument: "operator świadczy usługę w ramach
    istniejących możliwości technicznych" Dalej to tłumaczyli tym, że
    widocznie w miejscach gdzie korzystam z telefonu występuje
    ponadnormatywne obciążenie sieci i nic na to nie poradzą, ale umowy
    rozwiązać oczywiście nie mogę, "bo operator świadczy usługę w ramach....."
    To była ostatnia karta SIM wzięta w ramach oferty abonamentowej i
    ostatnia w Plusie. Od tej porty tylko usługi pre-paid bo nigdy nie wiem
    na jaki idiotyzm natrafię.