  • 171. Data: 2010-10-13 17:57:32
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Dlaczego nie łapia swoich kolegów, kiedy oni łamią przepisy?

    Bo sami je łamią? Np. dzisiaj widziałem skręcających w lewo na dość długo
    palącym się dla nich czerwonym, gdy auta jadące prosto na swoim zielonym
    już zdążyły ruszyć i musiały zatrzymać się żeby przepuścić panów
    polucjantów.

    --
    ignorance is bliss

  • 172. Data: 2010-10-13 20:17:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    > innych krajach, gdzie obowiazuje 130.
    >
    > I to pomimo tej wscieklej jazdy .. moze to nam sie wydaje ze za szybko,
    > a ich opony sobie jednak radza ?
    > Mimo ze to czesto "letnie" - i korki po trzy dni jak spadnie snieg tez
    > im sie zdarzaja :-)

    > Oni maja jakies lagodne pojecie wypadku, bo maja ich straszna ilosc -
    > cos pol miliona rocznie.
    > U nas tylko 50 tys .. tych co to "rozstroj zdrowia trwal ponad 7 dni".
    > Ale zmarlych maja mniej podobnie czy nawet mniej niz u nas, wiec
    > wnioskuje ze i wypadkow z naprawde rannymi musi byc znacznie mniej.

    Na pewno.

    > Ale sa niezli takze w kategorii "wypadki na _AUSTOSTRADACH_"

    W tej akurat kategorii to my też jesteśmy nieźli ;)

    Tylko mało tych autostrad...

    Akurat ich autostrady są dobre nawet jak na autostrady. Porównywałem np.
    z Belgią i tamtejsze coś przypominało nasze A4 w latach 90-tych albo
    NRD-owskie autostrady (przed zjednoczeniem)...

    pzdr
    \SK

  • 173. Data: 2010-10-13 20:36:07
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > - debili, którzy wsiedli mimo tego, że nie mieli miejsc i jechali na pace

    Widać za mało jeszcze w życiu doświadczyłeś a wyobraźnia Twoja nie
    ogarnia takich pojęć jak ubóstwo, brak stałego dochodu itp.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 174. Data: 2010-10-13 22:05:24
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *kamil* wrote in <news:i9436q$bb2$1@inews.gazeta.pl>:
    > I dlaczego mamy wierzyc akurat twoim przemysleniom z blogaska, a nie
    > statystykom ilosci wypadkow i smiertelnosci w tej europie tak zwanej
    > zachodniej? ;)

    hm... zastanowmy sie... bo nikt mi nie placi za wyciaganie jedynie slusznych
    wnioskow? a moze bo jestem madrzejszy niz statystyki? ;)

    pozdr, rdx

  • 175. Data: 2010-10-13 22:07:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-13 20:36, R2r pisze:

    > Widać za mało jeszcze w życiu doświadczyłeś a wyobraźnia Twoja
    > nie ogarnia takich pojęć jak ubóstwo, brak stałego dochodu itp.

    jak łatwo Ci oceniać.

    Czym wytłumaczysz zachowania pieszych na E.PLATER na przejściu
    którego nie ma ? Ubóstwem ? Brakiem stałego dochodu ? Czy jednak
    "biologią", tj eliminacją jednostek nieprzystosowanych ?

    Choćby skały srały nie wsiadłbym do robura, wiedząc, że kierowca
    robura lubi wyprzedzać we mgle.

    Pierwszy raz jechali tym busem ? W tym regionie polski nie ma
    rzeczywiście alternatywnego transportu jak np 2 bus ?

    6008

  • 176. Data: 2010-10-13 23:06:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Oct 2010 16:30:54 +0200, MichałG wrote:

    >Może gdyby i tam postawili zamiast 80 nasze legendarne 30 to i tam
    >najpierw postukali by sie w głowe, potem zadzwonili jak prawoązadny
    >obywatel na policje , że ktoś dezorganizuje ruch a jak by to tez nie
    >pomogło to nie pomogło to by jak u nas: olali.... ?

    Ja rozne rzeczy widzialem na niemieckich drogach, i takich co
    przekraczali dopuszczalna predkosc o 100km/h, ale akurat na zwezeniach
    80 przestrzegaja prawie wszyscy.

    J.

  • 177. Data: 2010-10-14 01:24:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 20:36:07 +0200, R2r napisał(a):

    > Widać za mało jeszcze w życiu doświadczyłeś a wyobraźnia Twoja nie
    > ogarnia takich pojęć jak ubóstwo, brak stałego dochodu itp.

    Ogarnia. Są one synonimami głupoty.

    --
    ___________ (R)

  • 178. Data: 2010-10-14 01:26:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 13 Oct 2010 15:57:32 GMT, to napisał(a):

> [...]
    > palącym się dla nich czerwonym, gdy auta jadące prosto na swoim zielonym
    > już zdążyły ruszyć i musiały zatrzymać się żeby przepuścić panów

    Ja nie tyle mam widzianych, co zarejestrowanych...

    --
    ___________ (R)

  • 179. Data: 2010-10-14 01:27:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 23:23:06 +0200, glang napisał(a):

    > wystarczy zacząć kontrolować kierowców "ZA NIC" a nie tylko łapać za
    > wykroczenia i prędkość. kiedy zostałeś zatrzymany do kontroli bez złamania
    > przepisów?
    > a tak jakby policja wyrywkowo zatrzymywała takie busiki, sprawdzała
    > dokumenty, wyposażenie, trzeźwość itp to też by ludzie spokojnie jechali

    A wiesz, że policji ni ewolno zatrzymywać ot tak sobie?

    --
    ___________ (R)

  • 180. Data: 2010-10-14 07:51:16
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-13 23:06, J.F. pisze:

    > Ja rozne rzeczy widzialem na niemieckich drogach, i takich co
    > przekraczali dopuszczalna predkosc o 100km/h, ale akurat na zwezeniach
    > 80 przestrzegaja prawie wszyscy.

    Z prostej przyczyny: jak widza 80, to wiedza, ze COS NAPRAWDE musi byc
    na rzeczy.
    U nas jak sie widzi 40 to zostalismy wytresowani, ze cos moze byc, nie
    musi, a jak juz cos jest to nie uzasadnia 40ki.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl