  • 91. Data: 2010-10-12 16:36:55
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 05:26:30 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

    > "Klientom" mającym kilka mandatów w roku podnosić składkę OC w
    > szczególnych przypadkach odmawiać ubezpieczenia OC pojazdu.

    OC nie jest kierującego tylko samochodu. Co jak właścicielem jest ktoś
    bez prawa jazdy, jak np. bank? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 92. Data: 2010-10-12 16:49:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 14:04:21 +0200, Rychu napisał(a):

    > To dlaczego stoją w debilnych miejscach, a nie... przy skrzyżowaniach,
    > przy wyjazdach ze stacji benzynowych, na zwężeniach, przy wzniesieniach?

    Polecam program "Stop drogówka" z TV4. Co prawda jakaś połowa
    prezentowanych tam wykroczeń to prędkość, natomiast druga połowa jest
    ciekawsza - wymuszenia, blokowanie skrzyżowań, w ostatnim odcinku prawie
    zabrali prawo jazdy młodzikowi który nie wyrobił na zakręcie przez
    prędkość. Czy zabrali nie wiem, niestety nie widziałem do końca -
    policjant nie chciał wystawić mandatu ze względu na mało wychowawczy
    wymiar tej kary.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 93. Data: 2010-10-12 17:02:54
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    kogutek pisze:

    > Cały sprzęt do pomiaru prędkości i wszystkie służby mające stosowne
    > uprawnienia powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna +
    > 5%. Służby wszystko co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już
    > dość tego co się dzieje.

    Ale po co?
    Załóżmy, że jadą prawidłowo, np. ciężarówka 50, bus 90. W ciągu sekundy
    zbliżają się do siebie o jakieś 40 metrów, a widoczność mają na jakieś
    100-150m. Czyli pewnie mają ze 3-4 sekundy od zauważenia samochodów.

    Ale co tam - kozak potrafi...

    --
    Piotr Czyż

  • 94. Data: 2010-10-12 17:12:03
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    MadMan wrote:
> [...]
    > przez prędkość. Czy zabrali nie wiem, niestety nie widziałem do końca
    > - policjant nie chciał wystawić mandatu ze względu na mało wychowawczy

    Widziałem ten odcinek :) Najsupszejszy był koleszka co pożyczył od swojej
    dziewczyny samochód jej starego a potem go rozwalił. Starego wcześniej na
    oczy nie widział a prawko miał od miesiąca. Czy może być lepszy sposób na
    poznanie niedoszłego teścia :)))) Policjańci nie polewali się do oporu
    wyłącznie dlatego, że była kamera IMO :D

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 95. Data: 2010-10-12 17:18:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-12 15:50, kamil pisze:
    (...)
    > Znajdz 3 roznice miedzy obrazkami:
    >

    > http://www.speedcam.co.uk/van175.jpg

    Na innych zdjęciach to już tak różowo nie wygląda:
    http://www.speedcam.co.uk/index2.htm

    > http://images45.fotosik.pl/167/daca75121dc58394med.j
    pg

    http://www.youtube.com/watch?v=2OYseCC4dwY

    http://www.ukspeedcameras.co.uk/guide.htm
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/m
    cn/2008/march/10-16/mar1008policetosuehorseboxspeedc
    amera/

    :)

  • 96. Data: 2010-10-12 17:31:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > W dniu 2010-10-12 15:50, kamil pisze:
    > (...)

    > Na innych zdjęciach to już tak różowo nie wygląda:
    > http://www.speedcam.co.uk/index2.htm

    To jest staly fotoradar, oznaczony na kazdej mapie, przed nim stoi znak.
    Zreszta odblaskowy i tak dalej widac, niz polskie szare budki dla ptakow.
    Ten na drugim zdjeciu to gatso, lapie od tylu wiec pomalowany z drugiej
    strony.

> [...]

    > http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/m
    cn/2008/march/10-16/mar1008policetosuehorseboxspeedc

    Jak sam widzisz po tym co wkleiles - afera o jednej takiej kamerze byla na
    caly kraj we wszystkich mediach, lacznie z publiczna telewizja BBC:

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/wales/7322582.stm

    W Polsce chowanie dupy za krzakiem to norma i nikogo nie dziwi.

    > http://www.ukspeedcameras.co.uk/guide.htm

    Wkleiles zdjecia roznych typow kamer, ktore nie dosc, ze sa oznaczone na
    wszystkich mapach i nawigacjach, to jeszcze mozna legalnie jezdzic z
    wykrywaczem..

    > :)

    ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 97. Data: 2010-10-12 18:01:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-12 17:31, kamil pisze:
    (...)
> [...]
    >
    > http://news.bbc.co.uk/1/hi/wales/7322582.stm
    >
    > W Polsce chowanie dupy za krzakiem to norma i nikogo nie dziwi.

    Tak, tak - parę afer o chowanie FR już w Polsce też było, więc nic nowego.

    > Wkleiles zdjecia roznych typow kamer, ktore nie dosc, ze sa oznaczone na
    > wszystkich mapach i nawigacjach,

    Różne typy występują, to różne wkleiłem. W Polsce zasadniczo też
    znakomita większość jest na wszystkich mapach i nawigacjach.

    > to jeszcze mozna legalnie jezdzic z wykrywaczem..

    Który jest nieskuteczny :)

    > ;-)

    ;)

  • 98. Data: 2010-10-12 18:07:24
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

    > Da. Przy 23 punktach jeździ się ostrożniej. Tresura dała dobre efekty w
    > wielu
    > krajach europejskich. Jakiś czas temu na autostradzie w Anglii widzialem
    > takie

    Po prostu nie chcę informować ubezpieczyciela przez 5 lat, ze dostałem
    (nawet jeden) mandat.

  • 99. Data: 2010-10-12 18:09:42
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Przestań
    > się przechodząc przez przekjście dla pieszych
    > Mieli pecha i tyle
    > Jak ty bedziesz miał to tez tak skończysz
    > a jak jesteś szczęściarzem to może dożyjesz starości i umrzesz na raka np.

    A ja uważam że to było samobójstwo na życzenie. Wieśniaki nie myślą. Jak był
    samochód na 6 osób to wsiada 6 a reszta czeka bo się miejsca skończyły. Proste
    jak budowa cepa. A sprawdzać i karać trzeba bo oni mogli zabić kierowcę
    ciężarówki. Już w TV powiedzieli że ze wstępnych oględzin wynika że bardzo
    szybko jechali. Ile obliczą biegli. W tym przeładowanym busie nie było nikogo co
    by kierowcy kazał zwolnić. Normalny jak by zobaczył co się dzieje to by kazal
    się zatrzymać i by wysiadł. Kiedyś mnie wiózł kierowca taksówki. Idiota. Kazałem
    sie zatrzymać i wysiadłem nie płacąc. Zaczał się burzyć. To mu kazałem wezwać
    policję żebym miał komu opowiedzieć co robił. Nie zaryzykował. To była jedyna i
    słuszna reakcja człowieka myślącego.

  • 100. Data: 2010-10-12 18:10:27
    Od: s...@m...com

> [...]
    wszystko co
    > jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

    Niestety prawo jest dziurawe, a na radary są sposoby.

    Na początek - zakazać posiadania CB-radio, przynajmniej w przypadku jazdy z
    pasażerami.