  • 81. Data: 2010-10-12 15:42:20
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
    news:6a48.00000015.4cb46233@newsgate.onet.pl...

    > Dodaj jeszcze ze tam nie ma zmiłuj się. Szansa na nie złapanie wynosi
    > praktycznie zero.

    Bez przesady, sam swiety nie jestem, ale tu sie policja nie chowa pod siatka
    maskujaca z fotoradarem w smietniku:

    Naprawde trudno przegapic takie cos i nie zwolnic, a mimo to ludzie
    spokojniej jezdza. Zupelnie inna kultura na drodze niestety (naprawde
    niestety, szkoda ze w PL wciaz tyle chamstwa jest, chociaz zmienia sie na
    lepsze).

    http://www.speedcam.co.uk/van.htm

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 82. Data: 2010-10-12 15:44:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Yakhub" <y...@g...pl> wrote in message

    > Przyznam, że trudno mi zrozumieć taką hierarchię kar. IMHO przekroczenie
    > prędkości, nawet znaczne, to pikuś w porównaniu z przejazdem na
    > czerwonym -
    > za coś takiego, powinno się ucinać jajca na wysokości szyi...

    Praktycznie nikt nie rusza z piskiem ledwo zapali sie pomaranczowe, nikt nie
    pogania klaksonem i bluzgami spoznialskich za przestanie 2 sekund na
    zielonym, to i przejazd na wczesnym czerwonym nie jest jakos specjalnie
    niebezpieczny z punktu widzenia statystyk..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 83. Data: 2010-10-12 15:48:01
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 12 Paź, 14:28, "kml" <A...@g...lp> wrote:
    > Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Będą jeździć bez OC...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > kml

    to ich wsadzać do "pierdla". Tak samo traktować tych co nie płacą
    mandatów. Przeliczyć sumę po niskiej stawce za dzień i do kicia.
    Mojego "synka" też by zresztą zamknęli bo mandatów nie płaci i roboty
    dla niego nie ma jak dla Kiepskiego.

  • 84. Data: 2010-10-12 15:50:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
> [...]
    > spokojniej jezdza. Zupelnie inna kultura na drodze niestety (naprawde
    > niestety, szkoda ze w PL wciaz tyle chamstwa jest, chociaz zmienia sie na

    Znajdz 3 roznice miedzy obrazkami:

    http://www.speedcam.co.uk/van175.jpg

    http://images45.fotosik.pl/167/daca75121dc58394med.j
    pg

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 85. Data: 2010-10-12 15:50:32
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    tadek wrote:
> [...]

    > mandatów. Przeliczyć sumę po niskiej stawce za dzień i do kicia.
    > Mojego "synka" też by zresztą zamknęli bo mandatów nie płaci i roboty

    To wsadź ich. Pokaż nam jak to się robi. Każdy chce karać w tym kraju, ale
    nikt jeszcze nie wdrożył rozwiązań które finalizują cały proces sprawnie i
    szybko.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 86. Data: 2010-10-12 15:54:29
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Uważasz że źle zaparkowany samochód to pryszcz. Z dwóch pasów robi jeden.
    > Ciekawie się robi w godzinach szczytu. A on z jakiegoś dhelu albo
    > zaopatrzenie
    > do sklepu. Na środku potrafią stanąć. Jak nikt tego nie bezdie pilnował to
    > niedługo w poprzek będą stawali.
    >
    > --

    Tylko ze akurat od tego to jest SM w wiekszych miastach, albo SG w
    mniejszych.

    PZDr
    Adam

  • 87. Data: 2010-10-12 16:00:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-12, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Jak się ma rejestrator to nie ma problemu.
    > Łatwizna.
    >
    > Czyli tylko najdroższe.

    Najdroższe to jest wybudowanie porządnych dróg (czyt. co najmniej
    dwujezdniowych).

    Krzysiek Kiełczewski

  • 88. Data: 2010-10-12 16:00:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Oct 2010 15:54:29 +0200 osobnik zwany Adam Szewczak
    wystukał:

    > Tylko ze akurat od tego to jest SM w wiekszych miastach, albo SG w
    > mniejszych.

    policja tak samo. Nikt nie zdjął z niej obowiązku pilnowania wykroczeń.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 89. Data: 2010-10-12 16:01:31
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > nikt
    > go nawet nie pouczy. Bo jak stanie tam gdzie jest zakaz zatrzymywania i
    > blokuje
    > ruch na jednym pasie w mieście. Bo koniecznie fajki musi w żabce kupić. To
    > mu
    > nie odholowali samochodu. Bo jak nikt nie łapie to znaczy ze wszystko
    > wolno. Co
    > za problem puścić dwóch krawężników z alkomatami na duże skrzyżowania.
    > Dwóch
    > przez cykl świateł sprawdzą. Nie idzie o to żeby złapali. Ale żeby była
    To co ma do tego predkosc??

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 90. Data: 2010-10-12 16:32:05
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystko co
    > jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

    Przestań pierdol....
    Wpierdolisz się przechodząc przez przekjście dla pieszych
    Mieli pecha i tyle
    Jak ty bedziesz miał to tez tak skończysz
    a jak jesteś szczęściarzem to może dożyjesz starości i umrzesz na raka np.