  • Data: 2010-10-14 18:56:42
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-14 18:49, R2r pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś o co pytałem, ale trudno.

    No nie wiem, straciłem pracę. Minął praktycznie rok, ciągle bez
    źródła utrzymania, dostałem propozycję pracy w mieście oddalonym
    o 300 kilometrów - jechałem na rozmowę kwalifikacyjną stopem,
    gdyby nie zupa, którą postawił mi tirmen, który mnie wiózł to
    słabo bym wyglądał rano ... No ale jeśli nie pytałeś o to czy
    byłem przez kilka miesięcy bez środków do życia - to masz rację.
    Pytałeś o kolor ścian w szalecie na cenralnym.

    > To o co pytałeś...

    No tak. Między wioską A a wioską B drogą wojewódzką w ciągu 24
    godzin wykonywane są tylko 2 przejazdy. Rano jedzie robur a
    wieczorem wraca. Inne pojazdy się nie przemieszczają.

    Zakaz ruchu w obu kierunkach, nie dotyczy robura z debilami.

    6008