  • Data: 2010-10-14 19:15:32
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-14 19:06, R2r pisze:

    > Przepraszam, bo nie chcę wywlekać Twoich intymnych spraw, więc
    > odpowiadać nie musisz na grupie, ale odpowiedz sobie sam:
    > czy przez ten rok nie jadłeś, czy jadłeś trawę z podwórka, czy
    > też jednak ktoś kupował Ci jedzenie?

    Normalnie jadłem. Nie byłem na poziomie totalnego UBÓSTWA, więc
    nie udałem się do MOPSU czy innych takich ośrodków po zasiłek,
    bo by mi się to nie opłacało. Przez ten czas aktywnie szukałem
    stałej pracy, sprzedawałem to co miałem, i jak już wszystko
    wartościowe sprzedałem to sprzedawałem to co mieć mogłem
    legalnie (np.metale kolorowe), imałem się wszelkiej pracy. Mimo
    tego, do łba by mi nie strzeliło żeby przewozić się tak jak
    tamta banda się woziła. Jednak np nie jestem na tyle popieprzony
    by znając dochody z metali kolorowych próbować sprzedać linię
    zasilającą pociągi. Jakbym to zrobił - byłbym debilem.

    Chociaż czekaj ... raz jechałem w bagażniku osobówki (sedana)
    ... ale to był wybryk po pijaku, jak się w 9 nawalonego chłopa
    przemieszczaliśmy między knajpami. I to był debilizm, tylko, że
    nijako usprawiedliwiony bo wywołany efektem ogłupiającej wódy. I
    wiem, że było to debilizmem.

    > A tak na marginesie fakt wsiadania do samochodu prowadzonego
    > przez nieznanego Ci człowieka to nie - według Ciebie - debilizm?

    Nie. Jeśli by tak było, debilizmem byłoby w ogóle korzystanie z
    komunikacji. Zważ, że na 99,9 % przypadków, jeśli nie ty
    prowadzisz pojazd - prowadzi go osoba Ci obca. No chyba, że
    znasz wszystkich motorniczych/kierowców/pilotów/taksówkarzy/etc.

    2 - zawsze biorę autostopowiczów i do łba by mi nie strzeliło,
    żeby żądać za taką podwózkę jakiegokolwiek dowodu wdzięczności.

    6008