  • Data: 2010-10-12 14:44:32
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:i91k90$de4$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Będą jeździć bez OC...

    To dolozyc za to konkretne kary i zniesc ten chory system przekazywania OC
    miedzy wlascicielami, gdzie cholera wie kto, na co i czy oplacone wogole ma.
    Zawsze podobala mi sie prostota brytyjskiego - ubezpieczenie na konkretnych
    kierowcow danego samochodu, zwyzki za wykroczenia w ciagu ostatnich kilku
    lat i przede wszystkim spore oplaty dla mlodych kierowcow uzaleznione od
    mocy, a nie pojemnosci. Gowniarze ucza sie na corsach, bo inaczej przez rok
    na samo ubezpieczenie nie zarobia.

    Pozdrawiam
    Kamil