  • Data: 2010-10-12 14:42:16
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Klientom" mającym kilka mandatów w roku podnosić składkę OC w
    > szczególnych przypadkach odmawiać ubezpieczenia OC pojazdu. Dlaczego
    > obywatele przestrzegający przepisów muszą ciągle dopłacać /wysokością
    > składki OC/ do strat TU spowodowanych przez jeżdżących niebezpiecznie.
    > Ubezpieczenie pojazdu nie jest działalnością charytatywną TU ale
    > interesem należy unikać klientów powodujących straty.
    Kiedyś pytałem kogoś kto był w USA dlaczego tam boją się mandatów. W sumie
    niezbyt wysokie mają. Przynajmniej tak wynika z policyjnych amerykańskich
    programów. Odpowiedział ze OC nie jest obowiązkowe. Ale wszyscy je chcą mieć.
    Wysokość OC zależy od ilości mandatów. Jak ktoś uzbiera za dużo to prościej jak
    samochód sprzeda niż zapłaci składkę.