-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!nntp.aster.pl!newsread1.aster.pl!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
Date: Thu, 22 Dec 2011 21:51:39 +0100
Organization: Aster Sp. z o.o.
Lines: 40
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3T8Q4r$0ik@mike.oldfield.org.pl>
References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
<1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
<1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
<4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
<c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
<g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
<jcrsbk$26q$1@inews.gazeta.pl>
<uxq3cby4ca81$.exzin8khdnp6$.dlg@40tude.net>
<jctj59$qml$1@news.icpnet.pl>
<1...@4...net>
<jcul5v$eks$1@mx1.internetia.pl> <jcuu63$smk$1@inews.gazeta.pl>
<jcv7gm$l2g$1@mx1.internetia.pl> <jcvig6$7ui$1@inews.gazeta.pl>
<jcvr1d$r4v$1@news.icpnet.pl>
<m6vpuoc4uc8n$.vyekmqwnmv52$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsread1.aster.pl 1324587075 68467 77.236.9.21 (22 Dec 2011 20:51:15 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Dec 2011 20:51:15 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421953
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:17:58 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> ha! przecież cały dolot jest jedną wielką zwężką i nawet jak nie ma
>> założonego LPG to w dolocie jest podciśnienie.
>
> Bardzo nieduże i niestabilne.
Dlatego reduktor ma wieeeeeelką membranę.
> Zresztą stąd gazownicze patenty z przytykaniem, albo obracaniem ssaka
> powietrza tyłem/bokiem do kierunku wpływu powietrza, albo chowanie go w
> dziwnych miejscach komory silnika.
> Po to żeby to podciśnienie było bardziej stabilne.
Nie, to po to, że są durniami i nie wiedzą co to ciśnienie odniesienia.
> Bo bez tych patentów bywa tak, że instalacja wystrojona dobrze w warsztacie
> zaczyna żyć własnym życiem podczas jazdy, w zależności od prędkości,
> obrotów albo siły i kirunku wiatru.
Źle wystrojona. Ale który z tych durniów o kompensacji słyszał....
> Drugi problem to to że dolot bywa dość skomplikowany. Komory rezonansowe i
> różne dziwne kształty mające za zadanie generowanie (albo znoszenie) drgań
> - albo w celu zmniejszenia hałasu, albo zwiększenia wydajnośći.
Nie mają wielkiego znaczenia.
> To nie jest taki prosty przepływ laminarny, tam się robią węzły fali
> stojącej, przemieszczają się w zależności od parametrów pracy silnika.
Bez przesady.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.11 03:48 MarcinJM
- 23.12.11 19:44 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=