eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ...Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!nntp.aster.pl!newsread1.aster.pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Date: Thu, 22 Dec 2011 21:51:39 +0100
    Organization: Aster Sp. z o.o.
    Lines: 40
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3T8Q4r$0ik@mike.oldfield.org.pl>
    References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
    <1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
    <4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
    <g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
    <jcrsbk$26q$1@inews.gazeta.pl>
    <uxq3cby4ca81$.exzin8khdnp6$.dlg@40tude.net>
    <jctj59$qml$1@news.icpnet.pl>
    <1...@4...net>
    <jcul5v$eks$1@mx1.internetia.pl> <jcuu63$smk$1@inews.gazeta.pl>
    <jcv7gm$l2g$1@mx1.internetia.pl> <jcvig6$7ui$1@inews.gazeta.pl>
    <jcvr1d$r4v$1@news.icpnet.pl>
    <m6vpuoc4uc8n$.vyekmqwnmv52$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsread1.aster.pl 1324587075 68467 77.236.9.21 (22 Dec 2011 20:51:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Dec 2011 20:51:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421953
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:17:58 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    >> ha! przecież cały dolot jest jedną wielką zwężką i nawet jak nie ma
    >> założonego LPG to w dolocie jest podciśnienie.
    >
    > Bardzo nieduże i niestabilne.

    Dlatego reduktor ma wieeeeeelką membranę.


    > Zresztą stąd gazownicze patenty z przytykaniem, albo obracaniem ssaka
    > powietrza tyłem/bokiem do kierunku wpływu powietrza, albo chowanie go w
    > dziwnych miejscach komory silnika.
    > Po to żeby to podciśnienie było bardziej stabilne.

    Nie, to po to, że są durniami i nie wiedzą co to ciśnienie odniesienia.

    > Bo bez tych patentów bywa tak, że instalacja wystrojona dobrze w warsztacie
    > zaczyna żyć własnym życiem podczas jazdy, w zależności od prędkości,
    > obrotów albo siły i kirunku wiatru.

    Źle wystrojona. Ale który z tych durniów o kompensacji słyszał....

    > Drugi problem to to że dolot bywa dość skomplikowany. Komory rezonansowe i
    > różne dziwne kształty mające za zadanie generowanie (albo znoszenie) drgań
    > - albo w celu zmniejszenia hałasu, albo zwiększenia wydajnośći.

    Nie mają wielkiego znaczenia.

    > To nie jest taki prosty przepływ laminarny, tam się robią węzły fali
    > stojącej, przemieszczają się w zależności od parametrów pracy silnika.

    Bez przesady.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: