-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!nntp.aster.pl!newsread1.aster.pl!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
Date: Thu, 22 Dec 2011 20:30:59 +0100
Organization: Aster Sp. z o.o.
Lines: 25
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3T8NHl$0ic@mike.oldfield.org.pl>
References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
<1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
<1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
<4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
<c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
<g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
<c1.01.3T79QQ$0hv@mike.oldfield.org.pl> <jctedb$mhk$1@news.icpnet.pl>
<lmxv9gaxws9r.1nviuf57s8trv$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsread1.aster.pl 1324582304 52737 77.236.9.21 (22 Dec 2011 19:31:44 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Dec 2011 19:31:44 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421933
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 21 Dec 2011 22:50:17 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
> Gen II ma sprzężenie zwrotne z sondy lambda.
> Ale to będzie najwyżej trym długookresowy - związany z "rozłażeniem".
Krótkookresowe też jest. Zastanów się nad tym, jak działa reduktor.
> Tam problem bierze się z tego że elementy nie pracują liniowo.
O, naprawdę? ;)
> Ale po co się męczyć, skoro są przepływomierze, wtryskiwacze i
> szerokopasmowe sondy lambda?
A wiesz, że ani przepłuwomierz, ani lambda nie są używane do reakcji na
skokową zmianę warunków pracy?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.11 20:31 Adam Płaszczyca
- 22.12.11 20:32 Adam Płaszczyca
- 22.12.11 21:17 Tomasz Pyra
- 22.12.11 21:51 Adam Płaszczyca
- 23.12.11 03:48 MarcinJM
- 23.12.11 19:44 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa