  • Data: 2011-06-28 11:44:38
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jakub,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:39:51 AM, you wrote:

    > W takiej sytuacji nie nacisnął na hamulec tylko na klakson?
    > Nie uwierzę. Noga na hamulec to podstawowy odruch.

    W życiu - podczas wyprzedzania ciśniesz gaz a nie hamulec. Naciśnięcie
    klaksonu to przełożenie palca a nie całej nogi - zawsze będzie
    szybsze. Używam klaksonu na tyle często, że nie muszę go szukać ;)

    > Po prosto założył błędnie że tamten spasuje. Zapewne na do tej pory
    > inni pasowali, więc nie miał poczucia ryzyka. A tu trafił swój na swego.

    Dlatego piszę, że zbaraniał. Ja w takiej sytuacji bym odpuścił. Mimo,
    że przez wielu jestem uważany za skrajnego pirata ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl