  • Data: 2011-06-27 23:38:10
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    neoniusz wrote:
    > A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    o q.... niezle, dobry row - ciagnal ich a nie wystrzelil na drzewko

    Takiego trzeba wyjac z auta i naklepac :/ Opanowany poszkodowany no ale nie
    widzimy co dzialo sie dalej :)

    Co to za rejestrator? Powoli przekonuje sie ze musze takie cos miec, ostatnio
    chuj z audi zajechal mi droge i zaczal hamowac - nie ustepowalem mu lewego
    pasa, tylko kurwa na zakrecie nie zmieniam pasow przy 120 na liczniku.
    Skurwysyn mial bardzo mocny woz i uciekl, ale normalnie zajechal mi droge i po
    heblach dal. Od razu bym szedl z tym na policje.