    From: "Q" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: płyta + procek + pamięć do 2k
    Date: Tue, 13 Mar 2012 21:13:00 +0100

    > 380zł :)
    > 2 x USB 3.0 chyba że zamontuje się dodatkowe na śledziu.

    Chyba ona ma tylko 2 x USB 3.0, ale nie robmy z tego problemu -
    - pewnie nie bedzie wpinal wiecej niz 2 dyskow na USB 3.0
    a myszke czy klawe zawsze w USB 2.0 moze wlozyc :).

    > Do tego EXTREME6 ma SATA 3 w ilości 6 sztuk na płycie więc mopżna zrobić
    > RAID-a :)

    Na 2 x SATA 3 tez zrobi RAIDA :),
    ale wg mnie glowne zalety i wady tej Pro3 vs Extreme6 to:
    + tansza o 200zl
    + format microATX (watkotworca pewnie nie potrzebuje SLI)
    + wyjscia D-Sub, DVI-D, HDMI, DisplayPort (moze wykorzystac HD3000 z i5-tki)
    - nie ma firewire (ale czy watkotworca potrzebuje tego?)

    > Docelowo ma byc 32GB więc muszą być kości po 8GB chyba że będzie się bawił
    > w sprzedaż,.

    Zgadzam sie, tylko zasugerowalem, czy warto dawac za jeden modul 8GB
    tyle co za 16GB w 4 modulach?
    Stanalem przed tym samym problemem i 16GB na razie mi styka,
    choc 32GB to jednak 2x wiecej, eh :).