  • Data: 2012-03-14 00:07:18
    Temat: Re: płyta + procek + pamięć do 2k
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-13 21:13, Q pisze:
> [...]

    Ale na śledziu z płyty, czy dodatkowy kontroler?

    > Chyba ona ma tylko 2 x USB 3.0, ale nie robmy z tego problemu -
    > - pewnie nie bedzie wpinal wiecej niz 2 dyskow na USB 3.0
    > a myszke czy klawe zawsze w USB 2.0 moze wlozyc :).

    Ale czy na tym SATA osiągnę pełną prędkość? Czytałem, że większość płyt
    ma połączenie chipsetu SATA z chipsetem PCIe z prędkością x1 (250 MB/s),
    jak jest z tą płytą? W przyszłości niedalekiej - 2-3 miesiące planowany
    jest szybki dysk SSD, a nie chcę, aby płyta go ograniczała.

    > Na 2 x SATA 3 tez zrobi RAIDA :),
    > ale wg mnie glowne zalety i wady tej Pro3 vs Extreme6 to:
    > + tansza o 200zl
    > + format microATX (watkotworca pewnie nie potrzebuje SLI)

    Nie potrzebuje

    > + wyjscia D-Sub, DVI-D, HDMI, DisplayPort (moze wykorzystac HD3000 z
    > i5-tki)
    > - nie ma firewire (ale czy watkotworca potrzebuje tego?)

    Puki co, zdarzyło mi się kamerę z IEEE podłączać 2 razy w życiu, a
    komputer zmieniałem już chyba ze 3 czy 4 razy.

    > Zgadzam sie, tylko zasugerowalem, czy warto dawac za jeden modul 8GB
    > tyle co za 16GB w 4 modulach?
    > Stanalem przed tym samym problemem i 16GB na razie mi styka,
    > choc 32GB to jednak 2x wiecej, eh :).

    Chyba jednak się skuszę na 4x4, bo różnica w cenie jest obecnie warta tego.