  • Data: 2012-07-21 13:59:36
    Temat: Re: płyta główna pod i7 1155 + pamięci + chłodzenie
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-21 01:36, BQB pisze:

    > Płyta

    ASROCK Fatal1ty Z77 Professional Intel Z77 LGA 1155
    (3xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/SLI/CROSSFI
    RE)

    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=Fatal1ty
    %20Z77%20Professional&cat=Specifications

    I masz 6 x USB3.0 na płycie

    W 900zł się zmieścisz bez problemu

    > Pamięci chciałbym w sumie 16GB - ale jakie, aby nie przeszkadzały
    > chłodzeniu.

    KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

    x2 co da nam 16GB w cenie ok 400zł

    > Chłodzenie jakie - ale by nie przeszkadzało pamięciom.

    Może coś z tego ??

    http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/ninj
    a-3-rev-b.html
    Cena ok 180-200zł
    http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp
    ?idx=416
    Cena ok 200-220zł

    > Budżet na płytę + pamięć + chłodzenie 1500zł brutto.

    I o ile się nie pomyliłem to masz zestaw za 1500zł

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.