eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracyRe: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: marcin <l...@k...cwo>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
    Date: Mon, 16 Apr 2012 22:26:05 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <jmhv8v$8qd$2@inews.gazeta.pl>
    References: <jmd2pf$nri$1@inews.gazeta.pl> <jmd5hj$bfm$1@inews.gazeta.pl>
    <jmd5r0$fd8$1@inews.gazeta.pl> <jmd6lb$ru3$1@inews.gazeta.pl>
    <jmd76p$6a9$1@inews.gazeta.pl> <jmecg6$h1o$1@inews.gazeta.pl>
    <jmed2h$415$2@inews.gazeta.pl> <jmfa7l$s50$1@inews.gazeta.pl>
    <jmfacd$t2p$1@inews.gazeta.pl> <jmfatn$2ul$1@inews.gazeta.pl>
    <jmfbsg$ag1$1@inews.gazeta.pl> <jmgpj8$ego$1@inews.gazeta.pl>
    <jmguk7$33e$1@inews.gazeta.pl> <jmhcc2$dle$1@inews.gazeta.pl>
    <jmhddh$flb$2@inews.gazeta.pl> <jmhkge$6co$1@inews.gazeta.pl>
    <jmhl4j$88e$1@inews.gazeta.pl> <jmhtnd$4ej$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aasc236.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334607967 9037 83.5.214.236 (16 Apr 2012 20:26:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2012 20:26:07 +0000 (UTC)
    X-User: rkonioo
    In-Reply-To: <jmhtnd$4ej$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444655
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jak to na masce jest wlot do IC (jak dobrze rozumiem intercoolera)?
    > Powietrze nie może być zasysane najpierw do IC, lecz wędruje najpierw do
    > filtra powietrza, a następnie do sprężarki, ze sprężarki do IC i dopiero
    > z IC do kolektora.
    > Jeżeli u Ciebie powietrze trafia najpierw do IC, a później do sprężarki
    > to jest to poważny błąd i to właśnie może być przyczyną przegrzewania
    > się silnika oraz obniżenia mocy.
    >

    nie do, a na.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: