eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracyRe: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
    .POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
    Date: Mon, 16 Apr 2012 22:24:43 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 18
    Message-ID: <jmhv6b$qee$2@news.icpnet.pl>
    References: <jmd2pf$nri$1@inews.gazeta.pl> <jmd5hj$bfm$1@inews.gazeta.pl>
    <jmd5r0$fd8$1@inews.gazeta.pl> <jmd6lb$ru3$1@inews.gazeta.pl>
    <jmd76p$6a9$1@inews.gazeta.pl> <jmecg6$h1o$1@inews.gazeta.pl>
    <jmed2h$415$2@inews.gazeta.pl> <jmfa7l$s50$1@inews.gazeta.pl>
    <jmfacd$t2p$1@inews.gazeta.pl> <jmfatn$2ul$1@inews.gazeta.pl>
    <jmfbsg$ag1$1@inews.gazeta.pl> <jmgpj8$ego$1@inews.gazeta.pl>
    <jmguk7$33e$1@inews.gazeta.pl> <jmhcc2$dle$1@inews.gazeta.pl>
    <jmhddh$flb$2@inews.gazeta.pl> <jmhkge$6co$1@inews.gazeta.pl>
    <jmhl4j$88e$1@inews.gazeta.pl> <jmhtnd$4ej$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1334607883 27086 109.173.197.146 (16 Apr 2012 20:24:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2012 20:24:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    In-Reply-To: <jmhtnd$4ej$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444654
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-16 21:59, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    > news:jmhl4j$88e$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >>> Chwyt powietrza do turbo jest pod maską czy wyprowadzony na zewnątrz?
    >>
    >> co to jest "chwyt powietrza do turbo" ? na masce jest wlot do IC
    >
    > Jak to na masce jest wlot do IC (jak dobrze rozumiem intercoolera)?
    > Powietrze nie może być zasysane najpierw do IC, lecz wędruje najpierw do
    > filtra powietrza, a następnie do sprężarki, ze sprężarki do IC i dopiero
    > z IC do kolektora.
    > Jeżeli u Ciebie powietrze trafia najpierw do IC, a później do sprężarki
    > to jest to poważny błąd i to właśnie może być przyczyną przegrzewania
    > się silnika oraz obniżenia mocy.
    >
    bez przesady
    pewnie chodziło i wlot powietrza chłodzącego intercooler

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: