-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: nazgul <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
Date: Mon, 16 Apr 2012 22:24:43 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 18
Message-ID: <jmhv6b$qee$2@news.icpnet.pl>
References: <jmd2pf$nri$1@inews.gazeta.pl> <jmd5hj$bfm$1@inews.gazeta.pl>
<jmd5r0$fd8$1@inews.gazeta.pl> <jmd6lb$ru3$1@inews.gazeta.pl>
<jmd76p$6a9$1@inews.gazeta.pl> <jmecg6$h1o$1@inews.gazeta.pl>
<jmed2h$415$2@inews.gazeta.pl> <jmfa7l$s50$1@inews.gazeta.pl>
<jmfacd$t2p$1@inews.gazeta.pl> <jmfatn$2ul$1@inews.gazeta.pl>
<jmfbsg$ag1$1@inews.gazeta.pl> <jmgpj8$ego$1@inews.gazeta.pl>
<jmguk7$33e$1@inews.gazeta.pl> <jmhcc2$dle$1@inews.gazeta.pl>
<jmhddh$flb$2@inews.gazeta.pl> <jmhkge$6co$1@inews.gazeta.pl>
<jmhl4j$88e$1@inews.gazeta.pl> <jmhtnd$4ej$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1334607883 27086 109.173.197.146 (16 Apr 2012 20:24:43 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2012 20:24:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <jmhtnd$4ej$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444654
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-16 21:59, Plumpi pisze:
> Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
> news:jmhl4j$88e$1@inews.gazeta.pl...
>
>>> Chwyt powietrza do turbo jest pod maską czy wyprowadzony na zewnątrz?
>>
>> co to jest "chwyt powietrza do turbo" ? na masce jest wlot do IC
>
> Jak to na masce jest wlot do IC (jak dobrze rozumiem intercoolera)?
> Powietrze nie może być zasysane najpierw do IC, lecz wędruje najpierw do
> filtra powietrza, a następnie do sprężarki, ze sprężarki do IC i dopiero
> z IC do kolektora.
> Jeżeli u Ciebie powietrze trafia najpierw do IC, a później do sprężarki
> to jest to poważny błąd i to właśnie może być przyczyną przegrzewania
> się silnika oraz obniżenia mocy.
>
bez przesady
pewnie chodziło i wlot powietrza chłodzącego intercooler
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.12 22:26 marcin
- 16.04.12 22:27 Plumpi
- 16.04.12 22:30 Plumpi
- 16.04.12 22:32 marcin
- 16.04.12 22:35 nazgul
- 16.04.12 22:38 Plumpi
- 16.04.12 22:44 Plumpi
- 16.04.12 22:51 Plumpi
- 16.04.12 22:57 yabba
- 16.04.12 22:58 janusz_kk1
- 16.04.12 23:08 marcin
- 16.04.12 23:11 marcin
- 16.04.12 23:18 marcin
- 16.04.12 23:20 yabba
- 16.04.12 23:52
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=