  • 1. Data: 2014-05-09 17:19:59
    Temat: plej rozpoczal strzyzenie baranow
    Od: K <...@...c>

    http://gsmonline.pl/newsy/play-formula-europa-unlimi
    ted-zerwanie-umowy

    co za smietnikowa siec.

  • 2. Data: 2014-05-10 11:47:38
    Temat: Re: plej rozpoczal strzyzenie baranow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 May 2014 17:19:59 +0200, K napisał(a):
    > http://gsmonline.pl/newsy/play-formula-europa-unlimi
    ted-zerwanie-umowy
    > co za smietnikowa siec.

    Oj tam zaraz smietnikowa. Bank co miesiac zmienia regulaminy,
    elektrownia cene pradu, wodociagi wode, gmina smieci i nikt ich
    smietnikowymi nie nazywa.

    Ot, dopasowanie oferty do warunkow. Kto rzadko bywa za granica, to mu
    pewnie tych 1000 minut w ciagu dwoch lat wystarczy, kto czesto bywa,
    to bedzie sobie musial innej sieci poszukac :-)

    Choc ciekawe skad ten ruch ... MTR spadl a ceny roamingu nie ?

    J.

  • 3. Data: 2014-05-10 11:55:04
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 10 May 2014 11:47:38 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >to bedzie sobie musial innej sieci poszukac :-)
    >
    >Choc ciekawe skad ten ruch ... MTR spadl a ceny roamingu nie ?

    Stąd ten ruch że na początku w tej taryfie nie było żadnego limitu na
    odbieranie w roamingu więc dużo ludzi to wzięło i play raczej na tym
    tracił niż zyskiwał, potem zrobili limit 1000 minut.
    Te pisma są wysyałane do osób z pierwszą wersją tej taryfy.
    Ale nie ma tego złego bo można bez problemu zerwać umowę, albo wybrać
    tą wersję z 1000 minut.
    Po prostu się przeliczyli i dużo musieli na tym stracić w Play.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-05-10 23:26:42
    Temat: Re: Re: plej rozpoczal strzyzenie baranow
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ale nie ma tego złego bo można bez problemu zerwać umowę, albo wybrać
    >tą wersję z 1000 minut.
    >Po prostu się przeliczyli i dużo musieli na tym stracić w Play.

    zerwać umowę, nie będą chcieli zwrotu za wzięte telefony? :)

  • 5. Data: 2014-05-10 23:31:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-05-2014 23:26, sunwick pisze:

    > zerwać umowę, nie będą chcieli zwrotu za wzięte telefony? :)

    beda chcieli, na FV masz pozycje raty za sprzet i to bedziesz musial
    nadal placic.

  • 6. Data: 2014-05-10 23:33:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-05-2014 11:55, dizel pisze:

> [...]
    > tą wersję z 1000 minut.
    > Po prostu się przeliczyli i dużo musieli na tym stracić w Play.

    oczywiscie ze tak, co pokazuje jaka smieciowa sa siecia. t-mobile takze
    oferuje taka usluge i jakos nikt na taki debilny pomysl nie wpadl.
    ja moja polowe migruje do orange smart plan 2, tam jest 400min na
    wych/przych w roamingu co miesiac.

  • 7. Data: 2014-05-10 23:38:02
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-05-2014 11:47, J.F. pisze:
> [...]
    > to bedzie sobie musial innej sieci poszukac :-)
    >
    > Choc ciekawe skad ten ruch ... MTR spadl a ceny roamingu nie ?

    wymien kiedy w/w zmienily ostatnio regulaminy/ceny. nikt nie bralby tej
    taryfy gdyby rzadko bywal/nie potrzebowal. play sie zwyczajnie
    przeliczyl i go na to nie stac w skali ogolu klientow, wszak wciaz sa na
    dorobku. tylko co to klienta obchodzi.

    mtr spadl, a od lipca spada mtr w roamingu i dla klientow (zobacz jaka
    maja marze:)

  • 8. Data: 2014-05-11 08:00:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 10 May 2014 23:33:45 +0200, K <...@...c> wrote:

> [...]
    >oferuje taka usluge i jakos nikt na taki debilny pomysl nie wpadl.
    >ja moja polowe migruje do orange smart plan 2, tam jest 400min na

    To nie chodzi że śmieciowa sieć. Niestety T, czy Orange może sobie
    pozwolić na niższe stawki w roamingu bo są częścią zagranicznych sieci
    komórkowych więc koszty w roamingu mają mniejsze. Play na to pozwolić
    sobie nie może.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-05-11 11:04:25
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 17:19, K pisze:
    > http://gsmonline.pl/newsy/play-formula-europa-unlimi
    ted-zerwanie-umowy

    > co za smietnikowa siec.

    No ale na czym polega to tytułowe "strzyżenie baranów" przez Play?