  • 11. Data: 2010-12-28 20:50:58
    Temat: Re: play rozwiazanie umowy
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/28/2010 09:08 PM, niusy.pl wrote:

    > Napisałem, że twoje korzystanie z USA ma się nijak do korzystania w
    > Polsce, gdzie należałoby korzystać z najbliższego po sieci serwera.

    Najbliższego geograficznie, z najkrótszym pingiem czy osiągalny w
    najmniejszej ilości hopów?

    M.

  • 12. Data: 2010-12-28 20:56:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Napisałem, że twoje korzystanie z USA ma się nijak do korzystania
    > w Polsce, gdzie należałoby korzystać z najbliższego po sieci serwera.

    ???

    Nie wiem o co Ci chodzi...

    Ja natomiast napisałem mu, że radzę sobie wyśmienicie mimo iż
    mój ISP też nie ma serwera niusów i nie wpadło mi nawet do głowy
    rozwiązywać umowy o świadczenie usług internetowych z tak
    błahego powodu. Skoro ja byłem w stanie pokonać te bariery to
    i on sobie poradzi, i o to mi chodziło.

  • 13. Data: 2010-12-28 21:23:44
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > Ja natomiast napisałem mu, że radzę sobie wyśmienicie mimo iż
    > mój ISP też nie ma serwera niusów i nie wpadło mi nawet do głowy

    ma albo miał
    http://www.broadbandreports.com/faq/5535
    natomiast polbox.com już od dawna nie istnieje

  • 14. Data: 2010-12-28 23:10:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pyton" <p...@o...no> wrote in message

    > ma albo miał

    Nie ma polskich grup, o tym pisałem wcześniej.

    > natomiast polbox.com już od dawna nie istnieje

    Nie widzę problemu. A TY?

  • 15. Data: 2010-12-29 13:15:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> wrote in
    message news:ifdiji$f4r$1@news.onet.pl...

    > Najbliższego geograficznie, z najkrótszym pingiem czy osiągalny w
    > najmniejszej ilości hopów?

    :-) Otóż to... W jakiej metryce kolega próbuje mierzyć tą odległość?

  • 16. Data: 2010-12-29 14:47:12
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > "pyton" <p...@o...no> wrote in message

    > Nie ma polskich grup, o tym pisałem wcześniej.

    To męcz operatora żeby je dodał i korzystaj z serwera.

  • 17. Data: 2010-12-29 16:39:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pyton" <p...@o...no> wrote in message

    > To męcz operatora żeby je dodał i korzystaj z serwera.

    Ale po co skoro jest multum innych serwerów?
    Możesz mi to wytłumaczyć?

  • 18. Data: 2010-12-30 15:09:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale po co skoro jest multum innych serwerów?
    > Możesz mi to wytłumaczyć?

    No właśnie w twoim wypadku nie bardzo jest sens, ale w Polsce jak
    najbardziej tak

  • 19. Data: 2011-03-08 18:52:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No właśnie w twoim wypadku nie bardzo jest sens, ale w Polsce jak
    > najbardziej tak

    Nie widzę różnicy. Jest jakiś osobny, izolowany, polski internet?

  • 20. Data: 2011-03-09 11:06:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie widzę różnicy. Jest jakiś osobny, izolowany, polski internet?

    Ty masz głowę izolowaną