  • Data: 2010-03-10 20:03:40
    Temat: Re: [play] niemozliwy ACR...
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > tez mnie rozbawila radosna tworczosc mlodsego konsultanta,
    > tylko ze moja czerwona sluchawka, to nie jest srodek po stronie
    > operatora do odrzucania polaczen. zobaczymy co rzecznik prasowy
    > odpisze na robienie sobie jaj z powaznych pytan klientow
    > o ustawowe obwiazki operatora :)

    nie oczekiwalbym cudow
    problem z tym akurat obowiazkiem ustawowym polega na braku precyzyjnego
    zapisu, a dokladnie na braku specyfikacji uslugi
    o ile w przypadku telefonii stacjonarnej nie ma zwykle "czerwonej sluchawki"
    i odrzucanie polaczen nalezy do operatora, o tyle w gsm ta czerwona
    sluchawka jest i niestety, wlasnie z powodu braku specyfikacji, uke toleruje
    to jako realizacje acr
    dla normalnie myslacego czlowieka taki acr to zaden acr, ale w swietle
    przepisow moga sie tym wykpic

    patrzac od strony operatora taka usluga to same problemy:
    - trzeba wdrozyc, utrzymywac, zarzadzac (koszty), a przychodow nie ma
    - odrzucone polaczenie to brak oplaty za polaczenie (sieciowe) lub za
    interkonekt
    jedynym argumentem "za" jest swiadczenie uslugi przez konkurencje, ale na
    razie to jeszcze slaby powod