eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay - bledny abonamentRe: play - bledny abonament
  • Data: 2010-04-26 12:29:53
    Temat: Re: play - bledny abonament
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 26-04-2010 o 15:58:36 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym
    > skutkiem.

    Oczywiście. Niech tą reklamacją przyjmie "zajmie się nią" ten sam
    handlowiec co wprowadził błędnie umowę. Oczywiście przełożony również
    powinien znać sprawę i po premii polecieć. Przez takie "pierdółki" klient
    później musi płacić, wydzwaniać i prostować. 50zł to jeszcze nie tragedia
    ale gdyby to było 200zł i razy dwie umowy..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: