  • 1. Data: 2009-09-02 09:34:11
    Temat: play
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    Witam.
    Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
    włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

  • 2. Data: 2009-09-02 09:40:38
    Temat: Re: play
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    uśmiechnięta_daria:D pisze:
    > Witam.
    > Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to
    > po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

    Bo taka usluge sie zamowilo ?

  • 3. Data: 2009-09-02 09:45:45
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski"
    > Bo taka usluge sie zamowilo ?

    Się nic nie zamawiało.

  • 4. Data: 2009-09-02 10:22:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Się nic nie zamawiało.

    Zamawialo sie.
    podpisujac umowe abonametnowa, czy kupujac starter zawierasz umowe, w której
    pewienj pakiet uslug operator wlacza standardowo.
    SMSy tez specjalnie zamawialas?A przeciez wysylasz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-09-02 10:26:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 11:34:11 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

    > Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
    > włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

    A czy to źle?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-09-02 10:27:52
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > Zamawialo sie.
    > podpisujac umowe abonametnowa, czy kupujac starter zawierasz umowe, w
    > której pewienj pakiet uslug operator wlacza standardowo.
    > SMSy tez specjalnie zamawialas?A przeciez wysylasz.

    Nie znalazłam niczego na stronie operatora o takim, a nie innym sposobie
    dostarczania tej informacji. W pozostałych sieciach może być "normalnie"?
    Rodząc się też zawierałam umowę na zużywanie powietrza;)?

  • 7. Data: 2009-09-02 10:33:10
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > A czy to źle?
    Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten
    sposób muszę pamiętać wszystkie numery.

  • 8. Data: 2009-09-02 10:54:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:27:52 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

    > Rodząc się też zawierałam umowę na zużywanie powietrza?

    Owszem, z Matką Naturą Inc. ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2009-09-02 11:29:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:33:10 +0200, uśmiechnięta_daria:D napisał(a):

    > Mnie akurat przeszkadza. Nie ma synchronizacji z książką telefoniczną. W ten
    > sposób muszę pamiętać wszystkie numery.

    To możesz je kasować bez czytania, będzie ten sam efekt, jakbyś ich nie
    dostała ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-09-02 18:59:49
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D" napisała w wiadomości
    > Witam.
    > Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to
    > po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?

    zajrzyj tu:

    http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/informacja-o-prob
    ie-polaczenia/index.html

    jak Ci to przeszkadza to telefon do konsultanta i każ to wyłączyć... :)