  • 11. Data: 2009-10-23 12:49:47
    Temat: Re: platforma HD
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zapodaj kilka sensownych tytułów z tych programów, które warto obejrzeć.
    > Aha - z podawaniem takich, które już daaaaawno temu wyszły z kin, możesz
    > się wstrzymać.

    A który polski kanał daje Ci premiery telewizyjne kilka miesięcy po
    premierach kinowych? Wydaje mi się, że żaden. Jak chcę obejrzeć nowość,
    to ściągam z Rapidshare.

  • 12. Data: 2009-10-23 13:02:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Leszek pisze:

    > A który polski kanał daje Ci premiery telewizyjne kilka miesięcy po
    > premierach kinowych? Wydaje mi się, że żaden. Jak chcę obejrzeć nowość,
    > to ściągam z Rapidshare.

    są, ale w niemieckim Premiere, hiszpańskiej Tequili ;-)
    tam są dużo wcześniej. a my cieszmy się tym co mamy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2009-10-23 13:04:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > A który polski kanał daje Ci premiery telewizyjne kilka miesięcy po
    > premierach kinowych? Wydaje mi się, że żaden. Jak chcę obejrzeć nowość, to

    Dokładnie.
    Więc kupowanie TV dla tych celów jest bez sensu.
    Za to żeby oglądać starocie, to ktoś nam powinien płacić, a nie odwrotnie.

  • 14. Data: 2009-10-23 13:44:23
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > Więc kupowanie TV dla tych celów jest bez sensu.
    > Za to żeby oglądać starocie, to ktoś nam powinien płacić, a nie odwrotnie.

    No jednak wielu bardzo dobrych filmów bym na pewno nie obejrzał, gdyby
    nie leciały w telewizji, do której mam dostęp. Dla mnie nie ma znaczenia
    data produkcji filmu, lecz jego zawartość. A że chodzę do kina 1-2 razy
    w roku, więc prawie wszystkie filmy są dla mnie nowościami.

  • 15. Data: 2009-10-23 15:45:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No jednak wielu bardzo dobrych filmów bym na pewno nie obejrzał, gdyby nie
    > leciały w telewizji, do której mam dostęp.

    Ale co mi po oglądaniu staroci które albo:
    a) już widziałem
    b) były na tyle słabe że nie chciało mi się na nie iść do kina/poszukać w
    necie/wypożyczalni

    > Dla mnie nie ma znaczenia data produkcji filmu, lecz jego zawartość. A że
    > chodzę do kina 1-2 razy w roku, więc prawie wszystkie filmy są dla mnie
    > nowościami.

    Jedno drugiemu nie przeczy.

  • 16. Data: 2009-10-23 21:34:30
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...ooooooorrrg.pl>

    > No ale chyba nie masz canal+ i canal +film. a to dla mnie akurat ciekawa
    > oferta filmowa. Chyba ze sie myle.

    na platformie JAMBOX jest 12 kanałów HD.... ale zasięg jest mały i nie wiem
    czy u Ciebie jest to dostępne.

    W.

  • 17. Data: 2009-10-26 23:12:43
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale co mi po oglądaniu staroci które albo:
    > a) już widziałem

    A jakie to ma znaczenie co ci. Ktoś, kto rzadko chodzi do kina
    czy nie korzysta z wypożyczalni nie widział wiele, a dzieki tv
    ma mozliwośc zobaczyć.
    Pomijam to, że niektórzy lubią oglądac filmy ponownie.
    I, co ciekawe czasem są to dosyć stare dzieła.
    To troche tak, jak z dobrą książką... Czytujesz czasem ksiązki?
    Same nowości, czy starocie też? ;-)

    > b) były na tyle słabe że nie chciało mi się na nie iść do kina/poszukać w
    > necie/wypożyczalni

    Rozumiem. A ja oceniam filmy po obejrzeniu, a nie zamiast niego.
    Widziałem już wiele IMO dobrych filmów, które były krytykowane.

    > Jedno drugiemu nie przeczy.

    Nie chodzi o przeczenie, ale o to, że tv daje możliwość ich obejrzenia.
    Nie pomnę, ile dobrych filmów poznalem dzięki telewizji. Zapewne
    inaczej nigdy bym o nich nie usłyszał. Dobre filmy to nie tylko te,
    które lecą w Multikinie i są reklamowane ba bilbordach.
    A jeżeli film jest słaby, to zmieniam kanał. :-)

    Krystian

  • 18. Data: 2009-11-10 10:33:18
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:
    Z tych kanałów to akurat najmniej mi się podoba HBO. Przez miesiąc
    > obejrzałem zaledwie jeden film na tym kanale (W.). Zwykle leci na nim
    > jakaś papka, dla mnie niestrawna.

    Zwracam honor HBO - ostatnio obejrzałem na nim kilka świetnych filmów.
    Przez pierwszy miesiąc miałem pecha, że trafiałem na tym kanale tylko na
    głupawe komedie romantyczne i inny chłam tego typu.