eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplaga dojeżdzaczyRe: plaga dojeżdzaczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
    Date: Tue, 17 Oct 2017 20:45:34 +0200
    Organization: TUMAN TMN S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <os5j4d$hkt$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <nipuqm$q0k$1@node2.news.atman.pl>
    <575082be$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160602.invalid>
    <57508e04$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5753eab6$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1cbh$1fc$2@node2.news.atman.pl>
    <57545b7a$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
    <57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1rl2$ged$1@node2.news.atman.pl>
    <57548242$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj4aol$v2e$1@node2.news.atman.pl>
    <5755bc35$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <59e64c42$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-61-78.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1508265933 18077 85.222.61.78 (17 Oct 2017 18:45:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Oct 2017 18:45:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    In-Reply-To: <59e64c42$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617008
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-10-17 o 20:30, cef pisze:
    > W dniu 2016-06-06 o 20:08, Slavekk pisze:
    >
    >> No popatrz jaki ty jesteś mądry.
    >> Ty jedyny o tym wiesz, a konstruktorzy silników nie...
    >
    > Piszesz jak byś był producentem systemów start-stop.
    > To, że częsty rozruch szkodzi silnikowi (na ciepłym silniku też),
    >  jest rzeczą oczywistą (skończyłem odpowiednią szkołę w tym kierunku).
    > Zużycie jest pomijalne jak się uwzględni pewne kryteria: u producenta
    > jest założenie, że silnik żyje do iluś tam tys km, więc powyżej tej granicy
    > już się tego nie rozważa. Dlatego jest odpowiedni marketing.
    > Przykładowo jak koncern motoryzacyjny wejdzie w porozumienie
    > z producentem np gumy do żucia, to będą się reklamować, że ruchy żuchwy
    > wymuszają lepszą cyrkulację w kabinie i dotlenienie kierowcy i to się
    > przekłada np na bezpieczeństwo albo na trwałość lakieru.

    Zapomniałeś dopisać, że kiedyś to były samochody, a teraz to producenci
    dzień i noc główkują jak zrobić auto, które ulegnie autodestrukcji dzień
    po gwarancji ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: