-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
oblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
t-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net>
<nipuqm$q0k$1@node2.news.atman.pl>
<575082be$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160602.invalid>
<57508e04$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<5753eab6$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
<nj1cbh$1fc$2@node2.news.atman.pl>
<57545b7a$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
<57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
<nj1rl2$ged$1@node2.news.atman.pl>
<57548242$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<nj4aol$v2e$1@node2.news.atman.pl>
<5755bc35$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Tue, 17 Oct 2017 20:30:24 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5755bc35$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 15
Message-ID: <59e64c42$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.255.36
X-Trace: 1508265026 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 653 178.43.255.36:32610
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617006
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-06-06 o 20:08, Slavekk pisze:
> No popatrz jaki ty jesteś mądry.
> Ty jedyny o tym wiesz, a konstruktorzy silników nie...
Piszesz jak byś był producentem systemów start-stop.
To, że częsty rozruch szkodzi silnikowi (na ciepłym silniku też),
jest rzeczą oczywistą (skończyłem odpowiednią szkołę w tym kierunku).
Zużycie jest pomijalne jak się uwzględni pewne kryteria: u producenta
jest założenie, że silnik żyje do iluś tam tys km, więc powyżej tej granicy
już się tego nie rozważa. Dlatego jest odpowiedni marketing.
Przykładowo jak koncern motoryzacyjny wejdzie w porozumienie
z producentem np gumy do żucia, to będą się reklamować, że ruchy żuchwy
wymuszają lepszą cyrkulację w kabinie i dotlenienie kierowcy i to się
przekłada np na bezpieczeństwo albo na trwałość lakieru.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.17 20:30 Mateusz Viste
- 17.10.17 20:45 Poldek
- 17.10.17 23:22 Poldek
- 18.10.17 08:26 CTP
- 18.10.17 08:33 p...@g...com
- 18.10.17 08:58 CTP
- 18.10.17 09:15 p...@g...com
- 18.10.17 10:17 CTP
- 18.10.17 11:49 p...@g...com
- 18.10.17 16:01 Zenek Kapelinder
- 18.10.17 17:02 Cavallino
- 18.10.17 18:30 Tomasz Gorbaczuk
- 18.10.17 18:51 Mateusz Viste
- 18.10.17 19:03 Tomasz Gorbaczuk
- 18.10.17 19:27 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=