  • Data: 2013-07-19 16:27:20
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jul 2013 08:45:08 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Tym burdelem zarządza skutecznie system kontroli wersji powiązany z
    >jakąs bazą danych bugs i bazą danych testów. Zrzucanie tego zadania na
    >programistów kończy się tak jak pliki nagłówkowe do mikrokontrolerów
    >Atmela które są perfekcyjnym anty-przykładem. Co chwile inna permutacja
    >fixów, wersji, numerków często identycznych, nieaktualnych komentarzy i
    >ad-hoc poprawek która wynika z założenia że historia pliku przechowywana
    >jest w nim i zarzadzana przez ludzi. Wyszła sieczka.
    >
    >W dużym kodzie jedyne co wzbudza zaufanie to automat CVS.

    Jak ktos zrobil zmiany w moim kodzie, to chce wiedziec KTO i DLACZEGO.
    KTO - rzeczywiscie moge sie dowiedziec z CVS siegajac 20 wersji
    wstecz. Ale DLACZEGO - to juz nie. A informacja mzoe byc istotna, bo
    ten kto to zrobil mzoe byc jus w innej firmie, na przyklad.

    A.L.