  • Data: 2011-06-15 12:24:32
    Temat: Re: piwnica oświetlenie, mostek czy jedna dioda?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-15 13:54, Marcin Wasilewski pisze:
    > a) sprawdź sobie czy lampka zamocowana PRAWIDŁOWO w rowerze dobrze
    > świeci pod nogi,
    > b) nawet jak jest to lampka "odpinalna", to spróbuj zejść z rowerem po
    > schodach świecąc sobie pod nogi latarką trzymaną w... no właśnie w czym?
    > Może ja jakiś dziwny jestem, ale zazwyczaj znosząc rower używam obu rąk,
    > c) nie odchodźmy od tematu, bo równie dobrze mogę iść do piwnicy o
    > północy, bo [wpisz sobie cokolwiek] i wspólnocie mieszkańców nic do tego
    > o ile nie będzie wiązać się to z hałasem. I nie to, że jestem przeciwny
> [...]

    1. dodałem, buźkę wiec nie należy to brać tak dosłownie.
    2. kiedyś też miałem piwnicę przerobioną na warsztat, ale
    zasilanie miałem pociągnięte z mieszkania.
    3. w mojej okolicy w większości jest 235V w piwnicach, a tam
    gdzie były takie hece przerobiono na 24V.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux