  • 1. Data: 2012-02-13 08:26:50
    Temat: piszę pracę magist. Szybsza jazda = więcej ofiar
    Od: "CM" <C...@w...pl>

    ciekawe czy jest ktoś kto jeszcze nie wieży że prędkość zabija i w
    ocieplenie klimatu:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100897,11124582,Potwier
    dzilo_sie__Szybsza_jazda___wiecej_ofiar.html

    MC

  • 2. Data: 2012-02-13 09:20:36
    Temat: Re: piszę pracę magist. Szybsza jazda = więcej ofiar
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 08:26:50 +0100, CM napisał(a):

    > ciekawe czy jest ktoś kto jeszcze nie wieży że prędkość zabija i w
    > ocieplenie klimatu:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100897,11124582,Potwier
    dzilo_sie__Szybsza_jazda___wiecej_ofiar.html

    Mam nadzieję, że oblejesz. Bo jak komisja "uwieży", że zasługujesz na tytuł
    magistra, to wkrótce na magazyniera trzeba będzie szukać docentów, by nie
    wstydzić się za błędy ortograficzne na WZ-kach.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2012-02-13 09:23:52
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    CM nabazgrał(a):

    > ciekawe czy jest ktoś kto jeszcze nie wieży że prędkość zabija i w
> [...]

    W ocieplenie klimatu wierzę ale w prędkość nie i co mi zrobisz :)

  • 4. Data: 2012-02-13 09:43:35
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 08:26:50 +0100, CM napisał(a):

    > ciekawe czy jest kto? kto jeszcze nie wieży że prędko?ć zabija i w
    > ocieplenie klimatu:

    No tak, po ciężkim weekendzie dałem się Kolinie podpuścić. Ale wstyd...

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2012-02-13 09:46:32
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    P.B. nabazgrał(a):

    > No tak, po ciężkim weekendzie dałem się Kolinie podpuścić. Ale wstyd...

    Miałem to sprawdzić, widać że jeszcze poranna kawa nie działa :)

  • 6. Data: 2012-02-13 10:04:16
    Temat: Re: pisz? prac? magist. Szybsza jazda = wi?cej ofiar
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-02-13 08:26, CM pisze:
> [...]
    > ocieplenie klimatu:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100897,11124582,Potwier
    dzilo_sie__Szybsza_jazda___wiecej_ofiar.html

    Kolejna bublografia.

    "Twierdzimy jednak, że modele, które zastosowaliśmy do obliczenia
    skutków zwiększonych prędkości na drogach, wcześniej zweryfikowane w
    wielu krajach na bogatych zbiorach danych, jednoznacznie pokazują..."

    Sugeruje zastosowanie modeli sprawdzonych w krajach o takich drogach i
    takich pozderzeniowych samochodach jak w Polsce.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 7. Data: 2012-02-13 10:09:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-13 09:43, P.B. pisze:

    > No tak, po ciężkim weekendzie dałem się Kolinie podpuścić. Ale wstyd...

    Czujnym trzeba być ;) Mi już się znudziło pisać "to Kolina" :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 8. Data: 2012-02-13 10:32:49
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    > ocieplenie klimatu:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100897,11124582,Potwier
    dzilo_sie__Szybsza_jazda___wiecej_ofiar.html

    To skoro na niemieckich autostradach nie ma limitów prędkości to liczba
    wypadków powinna być tam nieskończenie wielka. I co na to naukowcy z GW?

    I jeszcze jedno, jak to jest, że na tych autostradach spora liczba
    jeździ i tak poniżej ograniczeń (ceny paliwa swoje robią), a Ci co grubo
    przekraczali nadal tak samo przekraczają bo co to za różnica.

    I ostatnie, ograniczenia na zwykłych drogach się nie zmniejszyły a
    liczba wypadków również wzrosła.

    Jakim trzeba być głupkiem aby w coś takiego wierzyć.

    A.

  • 9. Data: 2012-02-13 10:46:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-13 08:26:50 +0100, "CM" <C...@w...pl> said:

    > ciekawe czy jest ktoś kto jeszcze nie wieży

    Tak - wszyscy wykształceni.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2012-02-13 11:01:08
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Monday, 13 February 2012 10:32:49 UTC+1, Arek wrote:

    dzilo_sie__Szybsza_jazda___wiecej_ofiar.html

    > To skoro na niemieckich autostradach nie ma limitów prędkości to liczba
    > wypadków powinna być tam nieskończenie wielka. I co na to naukowcy z GW?

    Ostatnio stwierdzili że z powodu braku nieskończenie szybkich samochodów, nie da się
    przeprowadzić dowodu ;)

    AdamK