    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: pilot do PC pod MediaCenter
    Date: Thu, 29 Apr 2010 23:56:26 +0200

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie mam obudowy w stylu HTPC, bo kompa jeszcze nie ma!

    Dlatego napisałem Ci, że to nie jest kwestia obudowy tylko wyświetlacza na
    usb, wpiętego w miejsce stacji dyskietek bodajże.
    Ja po prostu kupiłem go w komplecie, ale na rynku są do kupienia osobno
    również.

    Nie trawię kabla wystającego z obudowy zakończonego czujnikiem - a takie
    rozwiązanie było do pilota z tunerem dvb-s2.

    >Na poczatek
    > bedzie to minitower lub slim factor, wiec pilot potrzebny. Ale musi
    > chodzic z Win MCE lub linuxowymi softami.

    Wystarczy że soft do pilota będzie miał mapowanie klawiszy.
    W moim dokładnie tak jest, mogę sobie dowolną akcję pod dowolny klawisz
    pilota podpiąć.
    Wtedy żaden soft do oglądania mnie nie ogranicza.