eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówkaRe: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feede
    r2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 25 May 2015 21:19:51 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    In-Reply-To: <555cc320$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1505252110340.2004@quad>
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjedr8$nug$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjg4ao$ibt$1@node1.news.atman.pl>
    <555b9bfb$2$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjg9i3$o35$2@node1.news.atman.pl>
    <555ca98f$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjiclg$85o$1@node2.news.atman.pl>
    <555cc320$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1432582878 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8388 83.15.167.123:61911
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2802
    X-Received-Body-CRC: 2595263472
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562949
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 20 May 2015, bartosz wrote:

    > Dla ulatwienia zapytan inaczej: dlaczego rozwiazanie o ktorym mowimy przyjal
    > _pierwszy_ kraj?

    Nie wiem, ale może tak po prostu... spróbowali.

    Tak jak dajmy na to Austria spróbowała usunąć z przepisów obowiązek
    świecenia w jasny dzień. Albo zostać na limicie 0,08% dla alkoholu.
    I okazało się, że wypadkowość nie rośnie.
    Ba, nie jest tak najgorzej.

    BTW: a to *jest* jedna z przyczyn wypadków - bazowanie na założeniu,
    że "ten drugi coś musi".
    I nie pisać mi tu, jakobym twierdził że nigdy tak nie zakładam :P

    > Gdybys chcial odpowiedziec "nie wiem": widzisz racjonalne
    > (fizyczne) podstawy tego rozwiazania?

    A o które rozwiązanie chodzi?
    (bo mamy już pieszych przy przejściu, pieszych na czerwonym,
    tramwaje, ruch lewostronny i nie wiem co jeszcze).

    >> Wytłumaczono ci, że dalej hamuje słabiej niż samochód.
    >
    > Nie wytlumaczono mi - nie widze zadnych obiektywnych dowodow na to.

    Jak chodzi o tramwaj, to jednym z elementów jest "dziura"
    w zakresie hamowania. Tak jakbyś w aucie miał do wyboru lichy
    ręczny działający tylko na tylne koła oraz przycisk blokady
    kół. A pasażerowie stoją.
    Tak, prawda - w autobusie też hamowanie awaryjne zaliczyłem i też
    pasażerowie "leżeli" (no, większość na rurkach).
    Ale jakby miał 5m zapasu więcej to mógłby nieco mniej wdepnąć.
    A tramwajarz nie.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: