-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
Date: Tue, 26 Feb 2013 14:17:46 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <kgiclr$rp4$1@node2.news.atman.pl>
References: <5124c731$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<kg2ie0$ja8$1@node2.news.atman.pl> <kg2k29$kvn$1@node2.news.atman.pl>
<kg2o2g$ejh$1@node1.news.atman.pl>
<51253a0e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<kg4pbn$o2k$1@node2.news.atman.pl>
<13zqnygzkg5yz$.ut649fds1oir.dlg@40tude.net>
<kg6c7b$6cl$1@node1.news.atman.pl>
<512b469b$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<kgfkap$n0l$1@node1.news.atman.pl>
<512b6cd0$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<kgfqrp$13q$1@news.task.gda.pl> <kgfr81$uln$1@node1.news.atman.pl>
<kgg75e$e5c$1@dont-email.me> <kggg2c$7eb$1@news.dialog.net.pl>
<512ca6a9$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<kgiagp$pg5$1@node2.news.atman.pl>
<512cb34b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1361884667 28452 212.106.153.200 (26 Feb 2013 13:17:47
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Feb 2013 13:17:47 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <512cb34b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484402
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
>> Chyba nie przeżyły. Ciotka miała i już po 5 latach mimo że garażowane
>> autko zaczęło być rude.
> Nie slyszalem tutaj narzekan, naprawde bylo tak zle ?
No nie dosłownie. Płaskie powierzchnie jak dach albo maska były ok, ale
krawędzie tylnej klapy, krawędzie nadkoli miały już pomarszczony lakier
kryjący ogniska rdzy które tylko czekały by wyjść na powierzchnię i to nie
pyły pojedyncze punkty ale w zasadzie na całej długości tych krawędzi jedno
wielkie ognisko korozji.
> A co po latach wyszlo z tymi "zdrapkami" lanosa - komus lakier sie zdrapal
> ?
Nie wiem, o co chodzi ze zdrapkami. Jeździłem krótko lanosem ale nie
przypominam sobie problemów z lakierem. Tylko ciągłą walkę z zamkami i
korbkami do otwierania okien. Z resztą w nubirze wspominam to samo :-)
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.13 14:44 ddddddd
- 26.02.13 15:13 Artur Maśląg
- 26.02.13 15:15 Ergie
- 26.02.13 17:19 Cavallino
- 27.02.13 10:38 Ergie
- 27.02.13 11:38 Cavallino
- 27.02.13 12:37 Ergie
- 27.02.13 13:21 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=