eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszenstwo pieszegoRe: pierwszenstwo pieszego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d124988$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <1...@4...net>
    <5d139763$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d13b15f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d13bd49$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d14726e$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <4...@g...com>
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Subject: Re: pierwszenstwo pieszego
    Date: Thu, 27 Jun 2019 12:14:22 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <5d149780$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.184.243
    X-Trace: 1561630592 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17351 83.26.184.243:53568
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659208
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:453a16db-b948-4304-a61a-faff4ca2a563@go
    oglegroups.com...
    >Nie dziwie sie ze musza tam gdzie jak twierdzisz jest wysoka
    >cywilizacja walczyc ze smogiem itp.
    >Jeden pieszy zatrzyma od jednego do nieskonczonosci pojazdow ktore do
    >ruszenia zuzyja kilkadziesiat razy wiecej paliwa niz by jechaly.
    >Jesli chcemy miec czyste powietrze w miastach to piesi na jezdnie
    >moga wchodzic dopiero jak przepuszcza jadace samochody.
    >W miejscach szczegolnego ryzyka

    W miejscach duzego natezenia ruchu.

    > dopuscil bym stosowanie sygnalizacji swietlnej na zadanie ale z
    > podstawowym cyklem nie krotszym niz dwie minuty.

    W sumie to:
    -czas od nacisniecia przycisku do zapalenia zielonego ... z jednej
    strony powinien byc krotki, a z drugiej ... jak bedzie dluzszy, to sie
    wiecej pieszych moze uzbierac i przejda razem,
    -mozna zsynchronizowac z zielona fala czy uzyc czujnikow ruchu.

    P.S. We Wroclawiu na Grabiszynskiej blisko Hallera zrobili przed laty
    "inteligentne swiatla dla pieszych".
    Na czym ta inteligencja polegala to juz nie napisali, a mnie sie jakos
    nie udalo zgadnac.
    Czas oczekiwania wydal mi sie losowy :-)

    No i jeszcze mozna zbudowac kladki na jezdnia lub pod jezdnia.
    Niestety - w opinii mojego UM "piesi nie lubia schodzic pod ziemie".
    I wymalowali pasy.

    Bo ze nie lubia wchodzic na kladki to rozumiem - tez nie lubie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: