-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "A2" <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
Date: Tue, 1 Feb 2011 15:28:38 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 28
Message-ID: <ii95am$77f$1@usenet.news.interia.pl>
References: <ii8sbn$oeu$1@usenet.news.interia.pl> <ii8t2r$2ai$1@news.onet.pl>
<ii8vu5$u4p$1@usenet.news.interia.pl> <ii90if$ib3$1@news.onet.pl>
<ii90qv$vkm$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@l...institute.com>
<ii91iu$18s$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@l...institute.com>
<ii91sl$1oj$1@usenet.news.interia.pl>
<1vycxaakd43g4$.dlg@lepper.institute.com> <4d480de9$1@news.home.net.pl>
<1...@l...institute.com>
<ii9353$3s5$1@usenet.news.interia.pl>
<k...@l...institute.com>
<ii94gg$5v7$1@usenet.news.interia.pl>
<7...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: ns1.innsoft.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1296570518 7407 195.205.221.99 (1 Feb 2011 14:28:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Feb 2011 14:28:38 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <7...@l...institute.com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347222
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:74gw39i5koiy.dlg@lepper.institute.com...
>> Czy nigdy nie wiedziałeś znaku D1 ustawionego tuż przed skrzyżowaniem?
>
> tak, zwłaszcza jeżeli obejmuje kilka następnych skrzyżowań
Z tym nie polemizuję, to oczywiste.
>> Czasami zdarza się, że ów znak stoi jednak przed skrzyżowaniem. Nie
>> wnikam
>> czy znak D1 powinien stać tam tuż przed skrzyżowaniem czy 200m wcześniej.
>> O
>> tym decyduje inżynier ruchu i tak się składa, że zadecydował aby stał tuż
>> przed skrzyżowaniem. Może wpływ na to ma duża ilość kolizji tamże.
>
> na ilość kolizji wpływa bliska zeru statystyczna znajomośc przepisów i
> jazda na pałę.
To też, ale tam jest chyba problem z dobrą widocznością.
> A D1 na tym skrzyżowaniu nie jest potrzebny a nawet jak dla mnie -
> niebezpieczny.
Być może lepiej aby stał na początku tej drogi, nie wnikam. Jednak
bezsprzeczne jest, że musi na tej drodze być.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.11 15:33 A2
- 01.02.11 15:36 PJ
- 01.02.11 15:45 Lewkas
- 01.02.11 15:53 Waldek Godel
- 01.02.11 15:56 R2r
- 01.02.11 16:08 Uncle Pete
- 01.02.11 16:15 A2
- 01.02.11 16:20 Krzysiek Kielczewski
- 01.02.11 16:22 A2
- 01.02.11 16:28 Lewkas
- 01.02.11 16:36 Waldek Godel
- 01.02.11 16:52 R2r
- 01.02.11 16:53 Lewkas
- 01.02.11 16:57 R2r
- 01.02.11 17:01 Lewkas
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?
- 2024-12-31 znowu wroclaw
- 2024-12-30 urodziny hitlera