  • Data: 2011-04-27 11:10:41
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2011 10:53, Iguan007 pisze:

    > Nie za bardzo chce mi sie wdawac w jakies flame ale nowa Corsa jest tylko
    > 42cm krotsza od Sierry. A Corsa ma znacznie krotsza maske i bagaznik. Wiec

    To akurat jest Corsa B ;)

    > przedzial pasazerski jest jednak dluzszy w Corsie. Roznica w szerokosci
    > (1737mm vs. 1725mm) i wysokosci (1488mm vs. 1360mm) jest tez na korzysc
    > Corsy. Wiec nie wiem dlaczego Corsa Cie pije a Sierra juz nie.

    To psychologiczne - głównie piją go kompleksy i inne problemy emocjonalne.

    Dla mnie samochód jest narzędziem do przemieszczania się z domu do pracy
    i z powrotem, a nie symbolem statusu i mechanicznym odpowiednikiem
    "kocyka bezpieczeństwa", jak to jest w przypadku płaszczydła.