  • Data: 2009-09-29 20:31:26
    Temat: Re: piecyk gazowy
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    doktorek pisze:
    > baterie 2x LR20
    > wkada sie je w zewnetrzny pojemnik , wiec nie ma mowy o grzebaniu przy
    > urzadzeniu gazowym. Wklada sie je rownolegle. Na kazdym biegunie jest jedna
    > blaszka dla obydwu baterii - stad uwazam, ze jest to polaczenie rownolegle.
    >
    > + | bateria | -
    > + | bateria | -
    >
    > te znaczki | to sa blaszki i na kazdy biegun jest JEDNA blaszka laczaca
    > bieguny + z obydwu baterii.
    > mam nadzieje, ze to zrozumiale napisalem

    A jakiej firmy piecyk?? U mnie termet działa przez jakieś 3 miesiące na
    jednym komplecie. A jak z zapalaniem itp?? Może coś jest zabrudzone,
    wolno zapala i stąd szybsze zużycie?? Choć głównie prąd ciągną chyba
    elektrozawory :/... Używasz jakoś specjalnie dużo ciepłej wody??

    Wyjściem może być zakup albo przerobienie na piecyk z
    hydrogeneratorem! Niektórzy producenci oferowali wersje na baterię oraz
    z generatorem. Może serwis urządzeń byłby w stanie przerobić wersję
    bateryjną na generatorową??

    Co do wydajności, to będzie ona raczej duża :/... Nikt Ci nie poda
    dokładnie nie znając konkretnego piecyka... Możesz mierzyć, ale uważaj
    na to czym mierzysz ;)... Możesz też policzyć - do termeta była
    instrukcja z podanymi rezystancjami cewek elektrozaworów ;)...

    Pozdrawiam
    Konop