  • Data: 2010-07-09 11:46:01
    Temat: Re: [piatkowo] Znow polscy zlodzieje aut szaleja w DE
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heraklit pisze:
    > taa, a w Niemczech po I wojnie to drapacze chmur budowano i wszyscy
    > szparagi jedli.
    > Ze znajomości historii pała.

    zwróć uwagę jak szybko posunęli się do przodu.

    > argumentacja niemieckiej propagandy wyjaśniająca narodowi niemieckiemu
    > wyżynanie innych narodowości (Słowian, Żydów itd).
    > Manipulują Tobą jak małym dzieckiem...

    Mylisz się, nawet mój facet od historii kiedyś powiedział, jak zobaczył
    chmarę głupków w klasie. A mogło być tak pięknie i większości z Was by
    tu nie było. Jak go zapytałem co miał na myśli wyjaśnił mi pewne kwestie :)

    > jest większość, ale Twój fanatyzm tego nigdy nie dostrzeże.

    To dlaczego non stop napotykam pojebów na swojej drodze? Zastanów się to
    chyba twój fanatyzm polskości tak działa. Nie jestem żadnym fanatykiem,
    dla mnie liczą się fakty i to co każdego dnia mnie spotyka. Gdybym tylko
    miał możliwość przeniesienia się z całą rodziną tą bliższą i dalszą do
    Niemiec dawno bym to uczynił. Ale niestety pewnych rzeczy nie da się
    zrobić, co nie znaczy, że trzeba siedzieć cicho i nie zwracać uwagi na
    zło i głupotę która rozgrywa się w koło.

    --
    krzysiek82