  • Data: 2010-07-09 10:01:10
    Temat: Re: [piatkowo] Znow polscy zlodzieje aut szaleja w DE
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heraklit pisze:
    > to są incydenty rozdmuchiwane przez media. O ilu niemieckich,
    > francuskich, angielskich, rosyjskich wybrykach słyszałeś? Ukształtowały
    > Twoją opinię o całej społeczności?

    Mój ojciec od wielu lat pracował w Niemczech, gdyby nie to, że go cenili
    za sumienność dokładność i punktualność na pewno by mu się tam tak
    dobrze nie żyło, na początku lat 90tych do niektórych lokali polacy nie
    mieli wstępu. Jak myślisz dlaczego? Bo jak sobie popili to się rozróby
    zaczynały. Oni tam nie chcą śmieci, porządek musi być i trzeba się do
    tego dostosować. Ale polak nie wie co to kultura i rżnie gbura gdzie
    tylko się pojawi. Oczywiście nie wszyscy tacy są, ale większość na tym
    cierpi.
    Nie mówimy teraz o francuzach flejach, czy ruskach którzy prezentują
    jeszcze niższy poziom od naszego. Mówimy o polakach.

    --
    krzysiek82