-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 24 Jan 2011 16:59:33 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
<4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <4d3da2da$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.116.43.34
X-Trace: 1295885018 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2444 195.116.43.34:58978
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345077
[ ukryj nagłówki ]On 2011-01-24 15:54, Krzysiek Kielczewski wrote:
> On 2011-01-24, Yans van Horn<y...@n...spam> wrote:
>
>>>> Musisz chyba rozwinąć co ma ładunek do tego jak wyglądał przejazd TIR'a ?
>>>
>>> Zapewne chodzi o to, że mocno obciążony się mniej ślizga.
>>
>> Cięższy rozumiem staje się bardziej manewrowy ? Przyczepność opon na
>> śliskiej nawierzchni rośnie conajmniej tyle ile wynika z dodatkowego
>> nacisku ?
>
> Tak. Tam gdzie pusty TIR nie może ruszyć na śniegu pod górkę załadowany
> jest w stanie ruszyć i jeszcze wyciągnąć tego zakopanego.
Pusty zgoda. Ale częsciowo załadowany - zwłaszcza z rozkładem ładunku na
przód będzie ruszał jeszcze lepiej.
Natomiast ciekawi mnie fakt samego manewrowania. Mamy duży ładunek i
wysoko położony środek ciężkości - chyba wcale nie taki rewelacyjny uklad.
MZ gość miał bardzo dobrą reakcję, nie starał się hamować za wszelką
cenę, tylko stosunkowo precyzyjnie i ciasno ominął (prawie) przeszkodę.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.11 17:02 Yans van Horn
- 24.01.11 18:02 Krzysiek Kielczewski
- 24.01.11 20:02 Karolek
- 24.01.11 20:18 J.F.
- 24.01.11 20:57 Cavallino
- 24.01.11 21:44 Yans van Horn
- 25.01.11 03:16 Massai
- 25.01.11 06:34 Filip KK
- 25.01.11 07:39 Karolek
- 25.01.11 11:51 Yans van Horn
- 25.01.11 11:58 Yans van Horn
- 25.01.11 12:03 to
- 25.01.11 13:10 MM
- 25.01.11 13:07 Krzysiek Kielczewski
- 25.01.11 13:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=