eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] TIRem prawie jak po sznurkuRe: [piątkowo] TIRem prawie jak po
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
    Date: Fri, 28 Jan 2011 09:56:11 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 40
    Message-ID: <ihu0fb$2hoc$1@news.mm.pl>
    References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
    <4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
    <4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
    <4d3eac34$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <ihmf65$1m29$1@news.mm.pl>
    <4d3ec4eb$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <ihmo3d$hvk$1@news.mm.pl>
    <ihmqer$p9d$1@news.onet.pl> <ihohu4$2p0b$1@news.mm.pl>
    <ihrkel$ana$1@news.onet.pl> <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
    <ihtrhl$jes$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1296205100 83724 81.190.86.247 (28 Jan 2011 08:58:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jan 2011 08:58:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ihtrhl$jes$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346117
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-28 08:34, Massai pisze:

    > Odpowiadając Yansowi postulujesz aby zaniedbać czynniki, które Twoim
    > zdaniem mają znikomy wpływ.
    >

    Czy znikomy, czy nie, to kwestia dyskusyjna, bo jak bedzie boczny wiatr
    wial z predkoscia 100km/h to wplyw na ciezarowke z naczepa moze miec
    istotny :>
    Postuluje, aby pomijac rzeczy, ktorych i tak nie jestesmy w stanie
    rozpatrzyc.

    > W przypadku który Ci zaproponowałem także postulujesz aby zaniedbać
    > pewne czynniki. Tyle że te czynniki mają REALNY i WYRAŹNY wpływ.
    > Za pomocą tych podstawówkowych wzorów to możesz opisać co najwyżej ruch
    > "teoretycznej kuli w ośrodku nie stawiających oporu".
    >

    Nie, postuluje, aby nie brac pod uwage czynnikow, ktorych nie mozemy
    poznac na ta chwile. Tak jest wlasnie w przytoczonym przez ciebie
    przypadku, no chyba, ze jestes w stanie policzyc opory areodynamiczne,
    toczenia, momenty bezwladnosci itd. stara i malucha... ja takich danych
    nie posiadam.

    > Proste podstawówkowe wzory po prostu NIE pozwalają opisać ruchu
    > samochodu, a już kompletnie nie wystarczają do opisania chwilowych
    > stanów i zmian przyczepności przy zmiennym podłożu.
    >

    Nie sa, ale tez w omawianym przypadku nie sa wymagane, ba, wrecz bledem
    jest stosowac jakies skomplikowane rozwazania tam gdzie nie jestes w
    stanie niczego, doslownie niczego dowiedziec sie na temat tych czynnikow.
    W takim wypadku nalezy sobie zadac pytanie, co ma glowny wplyw, jakie
    zmienne znasz.
    Zatem w takim przypadku mozemy tylko i wylacznie rozwazyc kwestie wplywu
    masy, jej rozkladu na poziomie podstawowym.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: