eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] TIRem prawie jak po sznurkuRe: [piątkowo] TIRem prawie jak po
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
    Date: Fri, 28 Jan 2011 07:34:13 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <ihtrhl$jes$1@news.onet.pl>
    References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
    <4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
    <4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
    <4d3eac34$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <ihmf65$1m29$1@news.mm.pl>
    <4d3ec4eb$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <ihmo3d$hvk$1@news.mm.pl>
    <ihmqer$p9d$1@news.onet.pl> <ihohu4$2p0b$1@news.mm.pl>
    <ihrkel$ana$1@news.onet.pl> <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296200053 19932 212.160.173.137 (28 Jan 2011 07:34:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jan 2011 07:34:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346094
    [ ukryj nagłówki ]

    Karolek wrote:

    > W dniu 2011-01-27 12:20, Massai pisze:
    >
    > > >
    > > > Zaniedbujac opory toczenia i powietrza to rozpedza sie tak samo.
    > >
    > > Zaniedbajmy też siłę ciążenia, co się będziemy ograniczać. ;-)
    > >
    >
    > Chyba nie wiesz o czym byla mowa.
    > Wroc sie do postu, w ktorym hans van cos tam rozmyslal nad tym co
    > bedzie jak ladunek zmniejszy sie o polowe, lub przesunie sie srodek
    > ciezkosci... i odpowiedz nam wszystkim czy potrzebne sa skomplikowane
    > wzory, aby sobie na to odpowiedziec.

    Odpowiadając Yansowi postulujesz aby zaniedbać czynniki, które Twoim
    zdaniem mają znikomy wpływ.

    W przypadku który Ci zaproponowałem także postulujesz aby zaniedbać
    pewne czynniki. Tyle że te czynniki mają REALNY i WYRAŹNY wpływ.
    Za pomocą tych podstawówkowych wzorów to możesz opisać co najwyżej ruch
    "teoretycznej kuli w ośrodku nie stawiających oporu".

    Proste podstawówkowe wzory po prostu NIE pozwalają opisać ruchu
    samochodu, a już kompletnie nie wystarczają do opisania chwilowych
    stanów i zmian przyczepności przy zmiennym podłożu.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: