-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Massai" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
Date: Fri, 28 Jan 2011 07:34:13 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <ihtrhl$jes$1@news.onet.pl>
References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
<4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
<4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
<4d3eac34$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <ihmf65$1m29$1@news.mm.pl>
<4d3ec4eb$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <ihmo3d$hvk$1@news.mm.pl>
<ihmqer$p9d$1@news.onet.pl> <ihohu4$2p0b$1@news.mm.pl>
<ihrkel$ana$1@news.onet.pl> <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1296200053 19932 212.160.173.137 (28 Jan 2011 07:34:13 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jan 2011 07:34:13 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346094
[ ukryj nagłówki ]Karolek wrote:
> W dniu 2011-01-27 12:20, Massai pisze:
>
> > >
> > > Zaniedbujac opory toczenia i powietrza to rozpedza sie tak samo.
> >
> > Zaniedbajmy też siłę ciążenia, co się będziemy ograniczać. ;-)
> >
>
> Chyba nie wiesz o czym byla mowa.
> Wroc sie do postu, w ktorym hans van cos tam rozmyslal nad tym co
> bedzie jak ladunek zmniejszy sie o polowe, lub przesunie sie srodek
> ciezkosci... i odpowiedz nam wszystkim czy potrzebne sa skomplikowane
> wzory, aby sobie na to odpowiedziec.
Odpowiadając Yansowi postulujesz aby zaniedbać czynniki, które Twoim
zdaniem mają znikomy wpływ.
W przypadku który Ci zaproponowałem także postulujesz aby zaniedbać
pewne czynniki. Tyle że te czynniki mają REALNY i WYRAŹNY wpływ.
Za pomocą tych podstawówkowych wzorów to możesz opisać co najwyżej ruch
"teoretycznej kuli w ośrodku nie stawiających oporu".
Proste podstawówkowe wzory po prostu NIE pozwalają opisać ruchu
samochodu, a już kompletnie nie wystarczają do opisania chwilowych
stanów i zmian przyczepności przy zmiennym podłożu.
--
Pozdro
Massai
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.11 09:56 Karolek
- 28.01.11 23:42 Adam Płaszczyca
- 29.01.11 09:26 Karolek
- 29.01.11 14:10 jack
- 29.01.11 14:34 J.F.
- 02.02.11 23:40 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=