eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel DzidkaRe: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Date: Sun, 28 Aug 2011 09:53:11 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <v...@4...net>
    References: <j2u2bk$7rh$2@inews.gazeta.pl> <j2u50l$h2a$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3RjQXG$0We@mike.oldfield.org.pl> <j2uhs2$rkd$1@inews.gazeta.pl>
    <j2ui46$rqk$2@inews.gazeta.pl> <j3000i$ot9$1@inews.gazeta.pl>
    <j30kpp$1lk$1@inews.gazeta.pl> <j30npg$ab7$1@inews.gazeta.pl>
    <j30poe$g5u$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Rk2HX$0X2@mike.oldfield.org.pl>
    <j316k3$otl$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RkfhG$0XJ@mike.oldfield.org.pl>
    <j33n1b$ljl$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RkhVS$0XP@mike.oldfield.org.pl>
    <j364qv$943$1@inews.gazeta.pl> <j365sv$cfg$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3RlHgL$0Xg@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <j3bilo$f2j$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RmWJD$0YR@mike.oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314517983 8656 82.143.187.50 (28 Aug 2011 07:53:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Aug 2011 07:53:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394511
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:37:15 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:05:08 +0200, Shrek napisał(a):
    >> Z ciekawości - jakie uzasadnienie w ekodrivingu ma hamowanie silnikiem w
    >> wykonaniu Adama w porównaniu z hamowaniem na wyższym biegu (powyżej
    >> obrotów biegu jałowego) i hamulcem roboczym na końcu zamiast turlania
    >> się z prędkością pieszego na luzie?
    >
    > Mniej wydasz na klocki hamulcowe.

    Ale wiecej na sprzeglo :-)

    A uzasadnienie:
    a) przy hamowaniu hamulcem na wyzszym biegu nie wiadomo czy odciecie paliwa
    nastapi. Pewnie z reguly tak, ale czasem nie, i to czasem da zysk :-)

    b) silnik hamuje slabo, jesli Adam sie wczesniej rozpedza mniej, zeby
    zdazyc wyhamowac - to mamy zysk :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: