  • 1. Data: 2010-02-04 09:24:31
    Temat: [piatek] Nowe (samochodowe) zastosowanie coca-coli
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/DurmH-XLKzSUkppx
    ktVFeA?feat=directlink

    Zdjecie autentyczne (Carrefour), pod cena tez staly te same butelki :-)

    --
    Axel

  • 2. Data: 2010-02-04 09:26:53
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > http://picasaweb.google.pl/lh/photo/DurmH-XLKzSUkppx
    ktVFeA?feat=directlink

    > Zdjecie autentyczne (Carrefour), pod cena tez staly te same butelki :-)

    eee, ściema, cola w -22st C zamarza ;-)
    brat

  • 3. Data: 2010-02-04 09:33:26
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    ktVFeA?feat=directlin
    > eee, ściema, cola w -22st C zamarza ;-)

    Zimowa cola nie zamarza... dodaja wiecej substancji odrdzewiajacej :)

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-02-04 11:08:10
    Od: "mirek" <a...@S...com>

> [...]
    ktVFeA?feat=directlink

    > Zdjecie autentyczne (Carrefour), pod cena tez staly te same butelki :-)

    Jaka klientela "sklepu" taki towar

  • 5. Data: 2010-02-04 21:32:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010 11:08:10 +0100, "mirek" <a...@S...com> wrote:

    >Jaka klientela "sklepu" taki towar

    Czuć klienta "P&P" i "Almy".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-02-04 22:11:03
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > http://picasaweb.google.pl/lh/photo/DurmH-XLKzSUkppx
    ktVFeA?feat=directlink

    > Zdjecie autentyczne (Carrefour), pod cena tez staly te same butelki :-)

    Ja to kiedys wleje jako płyn hamulcowy :)

    i opisze co się dzieje - z nałeczowianka było ok, tylko wygazowana była

  • 7. Data: 2010-02-04 22:28:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał pisze:
    ktVFeA?feat=directlink

    > Ja to kiedys wleje jako płyn hamulcowy :)

    Za bardzo gazowane - nie będzie dobrze.
    Za to niegazowana woda jako hamulcowy powinna działać jak najbardziej,
    chociaż teraz lepiej się sprawdzi płyn do chłodnic, bo nie zamarznie.
    Spryskiwacz też nie najlepiej, bo szybko wrze.

  • 8. Data: 2010-02-05 17:18:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości