  • Data: 2010-12-05 17:57:36
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 12:46:49 +0100, J.F. napisał(a):

    > Widac tak samo jak w RWD - trzeba gazem umiejetnie operowac. Tylko
    > efekty sa odwrotne [albo i nie - to na przykladzie mojej sierry]

    Nic podobnego. Dodajesz gazu na zakręcie - zacieśniasz skręt.
    Ujmujesz gazu na zakręcie - dociskasz przód, auto lepiej się kieruje.

    > Znaczy sie na A4 ujales gazu ?

    Tak.

    > Doswiadczenie do wykonania: jadac prosto na lodzie wcisnac sprzeglo i
    > zaciagnac reczny. FWD i RWD tak samo sie zachowuja - staja bokiem.

    No i? Równie dobrze mogłeś napisać 'wyjąć silnik; popchać auto.

    > Jak przeczytasz pierwszy post w watku, to zobaczysz ze posiadacze BMW
    > narzekaja na to ze to oni stoja, podczas gdy jakies najtansze pandy
    > ruszaja

    Co ja poradze, że oni to łajzy, a nie kierowcy, a zaczynali od golfów i
    mają takie same przyzwyczajenia?
    FWD oznacza 'gaz, gaz. gaz!' W RWD trzeba umieć operować prawym pedałem.

    > Jakbys napisal - stoisz w miejscu bo urwales przeguby, to moze bym
    > uwierzyl. A tak to musisz sfilmowac jak to robi berlingo.

    Spoko, włączę kamerę jutro.

    > Nigdy nie zawracales na recznym - ale stojac na parkingu ?
    > Granada faktycznie nie nie dalo.

    Na ręcznym? LOL. Mam RWD. A RWD jest jak seks - nie trzeba jechać na
    ręcznym, wystarczy dać po piździe :D

    Na torze nie masz lodu.

    --