  • Data: 2010-12-04 03:57:01
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, może kiedyś zrozumiesz, że samochodem trzeba umieć jeździć w warunkach
    > zimowych i żadne magiczne literki, czy to FWD, czy RWD, czy ESP czy inne
    > nie pomogą.
    > Każdy napęd kupa, gdy kierowca dupa.
    >
    > Akurat jeżdżę prywatnuie RWD (lat 18), a służbowo nowiutkim Berlingo i cóz,
    > przedni napęd na śliskim ssie.

    A ja jeżdżę od 10 lat i literki pomagają STRASZNIE !!!
    jest DRAMATYCZNA RÓŻNICA jak możesz jeździć z literkami a jak bez.

    od wjeżdżania w zaspę (i wyjeżdżania z niej) mając szperę itp...

    po zakręty mając różnorakie systemy trakcji, nawet te prawie 20 letnie
    powodują masakryczną różnicę tego co możesz w zakręcie zrobić

    z literkami sobie ustawiasz kierunek gdzie chcesz jechać i naciskasz gaz,
    jak dobre auto to pojedzie - fakt czasami chwilę bokiem ale samo wyprostuje.

    z tym że ja mówię o FWD, RWD nie miałem :)
    ale jak nawet ASR w BMW7 jest chyba od 22 lat czy coś takiego
    to po coś on tam jest :)

    pozdrawiam.