    From: " " <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pfuff
    Date: Fri, 2 Mar 2012 17:16:47 +0000 (UTC)

    Przemek O <p...@o...eu> napisał(a):

    > Widać nie rozumiesz nadal... Choćby przytoczonego ulissesa można czytać
    > od dowolnej strony i nie wgłębiając się, można nie wiedzieć o co chodzi
    > autorowi. Tak samo z Twoimi wypowiedziami, ani to pytanie ani
    > stwierdzenie. Jak już wielu to napisało - załóż bloga/

    juz mowilem ze 3 razy jak nie 5 :
    to ci, co bloguja - calkiem ciekawe niekiedy teksty - powinni je raczej
    pisac na grupe -- rozwazyles ta kwestie?

    jesli rozwazyles to powiedz dlaczego wg ciebie lepiej nie pisac ciekawych
    rzeczy ktore moga byc dobrym przedmiotem do dyskusji tylko wwalac to
    gdzies do bloga?

    (jestem zmeczony po wspomnianej balandze w hotelu (bardziej wino i
    rock'n'roll niz wino kobiety i rocknnroll ale zawsze pewna przygoda -
    zmiana srodowiska)

    - totez nie chce mi sie wiecej natt gadac)

    Co do samego posta bylo to stwierdzenie.

    Co do trudnej czytelnosci tekstow to poszukaj wsrod filozofow pewnie
    znajdziesz takich ktorych sie czyta nawet trudniej niz moje strumienie
    wypowiedzi - jak sie komus trudno czyta to ja nic na to nie poradze,

    teksty sa rozczytywalne, oczywiscie ze nie powinno byc literowek ale
    sa ludzie ktorzy czasami malo dbaja o forme - ja czasami malo dbam
    bo zalezy mi na sednie sprawy - a na pewno uwazam za strate czasu
    wlasnie takie gadanie o formie i tlumaczenie 400 razy czemu zmienilem
    maila (bo onet zamknal bramke) czemu mam glupie WYTNIJ, USUN, SKASUJ
    w adreseie (bo automat gazety wstawia) - albop czemu nie uzywam za wielu
    duzych liter i kropek (powiem kiedy indziej, szkoda miejsca na taie
    dyskusje)