  • 31. Data: 2011-12-27 08:49:32
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 07:31:08 +0100, DoQ napisał(a):

    > No więc zakładając, że wypiję 150ml kieliszek wina to już po 1,5h
    > biesiadowania będę miał już jakieś 0,0 promila. Tak że umówmy się, tu
    > nie chodzi o wypicie kieliszka wina.

    A jak nie mam w planach 1.5h biesiadowania po spozyciu ?

    J.

  • 32. Data: 2011-12-27 08:51:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 19:25:05 +0100, MadMan napisał(a):

    > Szkoda tylko że rowerzysta nie jest kierowcą.

    No to nie wiem kto sie myli - policjanci, dziennikarze ich cytujacy, czy ja
    cytujac dziennikarzy - moze bylo "kierujacych".

    J.

  • 33. Data: 2011-12-27 09:54:09
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Może jednak nie chlać? Czy to już na prawdę taki naród alkoholików?

    Mamy 4 miejsce w Europie. Ino od końca...

    To jest właśnie wygodne przyzwyczajenie policji. Alkomat i ciach. Nie trzeba
    myśleć, nie trzeba się starać wystarczy machać lizakiem.

    \SK

  • 34. Data: 2011-12-27 10:56:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-12-2011 08:49, J.F. pisze:

    > A jak nie mam w planach 1.5h biesiadowania po spozyciu ?

    To nie pijesz. Masz problem z utrzymaniem trzeźwości? ;)

    --
    Paweł

  • 35. Data: 2011-12-27 10:56:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-27 09:54, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Mamy 4 miejsce w Europie. Ino od końca...

    Wielokrotnie o tym pisałem, nawet linki dawałem. Jedyna różnica,
    że wtedy byliśmy chyba 3 od końca. Policja i media zdają się o tym
    nie wiedzieć :(

    > To jest właśnie wygodne przyzwyczajenie policji. Alkomat i ciach. Nie
    > trzeba myśleć, nie trzeba się starać wystarczy machać lizakiem.

    Ekhem - nie wiem czemu twierdzisz, że to przyzwyczajenie policji.
    Oni nie działają w próżni.

  • 36. Data: 2011-12-27 10:58:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-12-2011 09:54, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > To jest właśnie wygodne przyzwyczajenie policji. Alkomat i ciach. Nie
    > trzeba myśleć, nie trzeba się starać wystarczy machać lizakiem.

    No nie? A mogliby na grilla zaprosić.

    --
    Paweł

  • 37. Data: 2011-12-27 11:03:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    >To nie pijesz. Masz problem z utrzymaniem trzeźwości? ;)

    Nie, ale majac pelny brzuch i dobre wino zupelnie ne wiem w imie czego
    mam zachowac trzezwosc.

    A Polak to takie bydle ze jak nie wie, to nie przestrzega :-)

    J.

  • 38. Data: 2011-12-27 11:07:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-12-2011 11:03, J.F pisze:
    > Nie, ale majac pelny brzuch i dobre wino zupelnie ne wiem w imie czego
    > mam zachowac trzezwosc.

    Nie możesz się najeść bez wypicia alkoholu? To już chyba choroba
    alkoholowa:) Poza tym trzeźwość nie ma związku z tym co zjesz - to jakiś
    mit. Wręcz przeciwnie, jak się najesz i popijesz to przedłużysz sobie
    stan nietrzeźwości.

    > A Polak to takie bydle ze jak nie wie, to nie przestrzega :-)

    Ależ nikt nikomu nie zabrania pić przecie :)
    Wręcz przeciwnie, jestem za legalizacją maryśki itp. cudów. Jednak twój
    nałóg - twoje zmartwienie. Pal, pij, zażywaj ale nie wchodź w interakcje
    - tj. nie jeździj, nie zaczepiaj na ulicy etc.

    --
    Paweł

  • 39. Data: 2011-12-27 11:33:28
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-26 17:02, J.F. pisze:

    > A ktore to kraje ?

    To nie ma znaczenia.
    Od wielu lat epatujemy się ilością "pijanych" na drogach.
    Przy czym nie wiadomo, ile było naprawdę pijanych, bo u nas wg prawa
    jest nim każdy, kto ma powyżej 0,2.
    Niemniej, liczby złapanych "pijanych" i wypadków rosną, mimo wydawania
    setek milionów na rożne akcje, nowe radary, itp.

    Skoro zatem ta metoda nie działa, to trzeba ją zmienić.
    Na jaką?

    No to przecie w tych ministerstwach urzędników i ekspertów z dyplomami
    tysiące - nich coś wymyślą.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 40. Data: 2011-12-27 11:41:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-12-2011 11:33, WW pisze:

    > Skoro zatem ta metoda nie działa, to trzeba ją zmienić.
    > Na jaką?

    Trzeba podnieść limit tak żeby nie było widać, że Polacy są ochlaptusami
    dla których ograniczenie spożycia alkoholu staje się życiowym problemem.
    Takie statystyki będą jak najbardziej OK. Przecież to proste.

    --
    Paweł