  • 101. Data: 2011-12-31 16:15:12
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-31 15:35, J.F. wrote:

    > Jakie przepisy ?

    Że trzeba w kasku i na trzeźwo. Przynajmniej tak mi się obiło o uszy.

    > A jak snieg nie spadnie ?

    No to lipa - trzeba będzie złapać dwa razy więcej kierowców;)

    Shrek.

  • 102. Data: 2011-12-31 16:38:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 16:15:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > Że trzeba w kasku i na trzeźwo. Przynajmniej tak mi się obiło o uszy.

    Ale ja bym konkrety chcial, numer DU najchetniej :-)

    3524,Na_stoku_w_kasku_i_na_trzezwo__Od_sylwestra_now
    e_przepisy.html

    Ciekawe czy zniknie grzane wino i piwo :-)

    J.

  • 103. Data: 2012-01-01 23:12:16
    Od: Sklavin S <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 16:28:49 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Może po prostu przestać stosować nieskuteczne metody?
    > Wystarczy to, co kilka krajów wprowadziło - jazda na gazie nie jest karana.
    > Zrobienie czegoś na gazie - bardzo ostro.

    Za przeproszeniem - pitolisz Waść. U nas pokutuje przeświadczenie, że
    wszystko co złe na pewno mie ominie. Z tego samego powodu np leży
    profilaktyka nowotworowa.