  • 1. Data: 2011-12-26 15:52:54
    Temat: pewnie nic nowego
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczny-bilans-week
    endu-744-nietrzezwych-kierowc,1,4982109,wiadomosc.ht
    ml

    może po prostu zacząć ich leczyć?

  • 2. Data: 2011-12-26 16:06:55
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-26 15:52, m...@i...pl pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczny-bilans-week
    endu-744-nietrzezwych-kierowc,1,4982109,wiadomosc.ht
    ml

    > może po prostu zacząć ich leczyć?

    szkoda, że nie podali ile z tych wypadków spowodowali nietrzeźwi, a ile
    trzeźwi, no ale pewnie to nie byłyby zbyt wygodne dla policji liczby.
    Artykuł to śmieszna manipulacja, podająca dwa różne fakty. To tak jakby
    napisać: "Janina Kowalska została miss polonia. W Bydgoszczy zamordowana
    noworodka." I już powoła debili pomyśli, że to Janina Kowalska
    zamordowała noworodka.

  • 3. Data: 2011-12-26 16:10:37
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    zaraz będą odpowiedzi do moich błędów, zamiast meritum.

    W dniu 2011-12-26 16:06, Jasio pisze:
    > zamordowana

    zamordowano
    > powoła

    połowa

  • 4. Data: 2011-12-26 16:28:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 15:52:54 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczny-bilans-week
    endu-744-nietrzezwych-kierowc,1,4982109,wiadomosc.ht
    ml
    > może po prostu zacząć ich leczyć?

    Może po prostu przestać stosować nieskuteczne metody?
    Wystarczy to, co kilka krajów wprowadziło - jazda na gazie nie jest karana.
    Zrobienie czegoś na gazie - bardzo ostro.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2011-12-26 17:02:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 16:28:49 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
> [...]
    > Wystarczy to, co kilka krajów wprowadziło - jazda na gazie nie jest karana.
    > Zrobienie czegoś na gazie - bardzo ostro.

    A ktore to kraje ?

    I czy to ma sens ? Bo patrzac na kraj to pijanych kierowcow na pewno
    przybedzie. Jedni beda w takim stanie ze na pewno spowoduja straty w
    sprzecie a moze i ludziach ... i kto za to zaplaci jak sp* i nikt ich nie
    zauwazy?

    Inni beda jechac w stanie lekkiego lub sredniego upojenia, wypadek im sie
    przydarzy - nic dziwnego, trzezwym tez sie zdarza, tylko ze teraz ci
    miejsca w wiezieniach moze zabraknac :-)

    To tak jak z szybkoscia - jak nie beda pilnowac 50, to ludzie beda jezdzic
    150, i przybedzie i ofiar wypadkow i wiezniow.
    Nie mowie ze 50 swietne, 80 tez rozsadna predkosc :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-12-26 17:53:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tragiczny-bilans-week
    endu-744-nietrzezwych-kierowc,1,4982109,wiadomosc.ht
    ml

    > może po prostu zacząć ich leczyć?

    29 osób w 3 dni? Toż to poniżej średniej...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2011-12-26 17:59:55
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-26 17:53, MadMan pisze:

    endu-744-nietrzezwych-kierowc,1,4982109,wiadomosc.ht
    ml

    > 29 osób w 3 dni? Toż to poniżej średniej...

    Eeee jednak średnia temperatura nie zachęca do jazdy rowerem nawet pijaka :D
    Mało rowerzystów to i mniej zatrzymanych pijaków <ROTFL>

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-12-26 18:02:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 17:02:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > A ktore to kraje ?

    Stany w USA.

    > I czy to ma sens ? Bo patrzac na kraj to pijanych kierowcow na pewno
    > przybedzie.

    No i?

    > Jedni beda w takim stanie ze na pewno spowoduja straty w
    > sprzecie a moze i ludziach ... i kto za to zaplaci jak sp* i nikt ich nie
    > zauwazy?

    Widzisz, tu jest sedno. W Polsce leży egzekucja prawa. I tutaj trzeba
    zacząć poprawę.

    > Inni beda jechac w stanie lekkiego lub sredniego upojenia, wypadek im sie
    > przydarzy - nic dziwnego, trzezwym tez sie zdarza, tylko ze teraz ci
    > miejsca w wiezieniach moze zabraknac :-)

    przykrość. Było nie chlać.

    > To tak jak z szybkoscia - jak nie beda pilnowac 50, to ludzie beda jezdzic
    > 150, i przybedzie i ofiar wypadkow i wiezniow.
    > Nie mowie ze 50 swietne, 80 tez rozsadna predkosc :-)

    A po co pilnować prędkości?

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2011-12-26 18:29:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 17:59:55 +0100, Cezary Daniluk napisał(a):

> [...]
    >>
    > Eeee jednak średnia temperatura nie zachęca do jazdy rowerem nawet pijaka :D
    > Mało rowerzystów to i mniej zatrzymanych pijaków <ROTFL>

    O trupach pisałem akurat. A rowerzysta nie jest pijanym kierowcą.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2011-12-26 18:39:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 18:29:17 +0100, MadMan napisał(a):

    > O trupach pisałem akurat. A rowerzysta nie jest pijanym kierowcą.

    Jest. Bardzo chetnie dolaczana przez policjantow do statystyk.

    Potem slyszysz "zatrzymano 180 tys pijanych kierowcow".
    A polowa na rowerach.

    J.